VIRUS TI KEYBOARD kopen!

djerendj

Ingeburgerd
Hey Mensen. Ik heb een mede Producer die ook een VIRUS TI KEYBOARD wilt gaan kopen. Maar hij wilt het niet bestellen ofzo, hij wilt gewoon zelf naar de winkel toe gaan en het vandaar kopen/ophalen.

Is er in Nederland of Belgie (vlaamse gebied liefst) een Shop waar ze het nog in voorraad hebben. Het is echt dringend. Deze gast moet 4 tracks maken voor het album van een zanger dat over 3 maanden af moet zijn. tis dringend!

alvast bedankt... :walker:

Re: VIRUS TI KEYBOARD kopen!

Origineel geplaatst door djerendj
Hey Mensen. Ik heb een mede Producer die ook een VIRUS TI KEYBOARD wilt gaan kopen. Maar hij wilt het niet bestellen ofzo, hij wilt gewoon zelf naar de winkel toe gaan en het vandaar kopen/ophalen.

Is er in Nederland of Belgie (vlaamse gebied liefst) een Shop waar ze het nog in voorraad hebben. Het is echt dringend. Deze gast moet 4 tracks maken voor het album van een zanger dat over 3 maanden af moet zijn. tis dringend!

alvast bedankt... :walker:

ik wilde het zelfde, en geloof me, het is onmogelijk, de keyboards zijn niet leverbaar in nederland, ik heb er 1 in duitsland opgehaald waar sporadisch 1 apparaat terugkomt (meestal vanwege het feit dat de eerste keyboards uitgeleend zijn aan studio's).

als het dringend is, dan heeft die geen andere keus als het kopen van de ti desktop. die zijn volop leverbaar, maar de keyboard versie kan die vergeten.

Klote man! Ik heb de mijne zelf van Music-Store (duitsland) opgehaald. Maar daar hebben ze hem nou ook weer niet. Rack versie is niet zo best. Bedankt man. Maar misschien is er toch wel. you never know. we geven het niet op

ik heb er uiteindelijk 1 bij mij bij musik produktiv opgehaald die teruggebracht was door iemand (niet dat je dat zag, maar dat zeiden ze eerlijk tegen mij), nou ik hoop dat het je lukt. want de firmware 1.2.1r2 in combi met de ti keyboard is inmiddels rocksolid.

hmm. de 1.2.rc ofzo. ik heb dat Loading probleempje ervan. hij laad niet op. Maar ik lees hier en daar dat het aan het USB kabeltje ligt. ik heb het nog niet uitgeprobeerd. We'll see anders gebruik ik gewoon de 1.1

Origineel geplaatst door Lacertus
Toevallig eentje bij Feedback Eindhoven gezien afgelopen vrijdag... succes!

ZOo dan Morgen gelijk ff bellen. Bedankt. Ik hoop dat ze er 1 hebben liggen

Een tijdje geleden stond de TI Polar bij Live Music in Arhem. Overigens veel mooier dan de gewone 5 oktaafs versie :)

Origineel geplaatst door Pinquin
Een tijdje geleden stond de TI Polar bij Live Music in Arhem. Overigens veel mooier dan de gewone 5 oktaafs versie :)

:D Vind ik dus absoluut niet. De witte polar vind ik spuuglelijk! De gewone keys daarebtegen.. :{

maar is het vandaag gelukt ? we want to know !!! :{

Ben wel benieuwd wat voor spannende muziek er alleen dringend op een TI keys gemaakt kan worden...

Meneer we hebben ook een desktop-versie met daarbij een prachtig klavier voor u! "Nee, dan klinkt die muziek voor geen meter!" huh?

:D

Back