Wie wil langskomen?

Wilfredske

Ingeburgerd
Dag

Ik heb een vraagje. Ik maak muziek met synth en pc, maar heb niet zoveel verstand van pc's. Ik heb een nieuwe E-MU geluidskaart gekocht en geinstalleerd (vanwege ruis met mijn onboard kaart), maar hij werkt nog niet. Ik vraag me ook af wat ik met alle kabels moet die erbij geleverd zijn; er zitten alleen ingangen bij voor grote jacks, terwijl mijn piano- en stereotorenkabels kleine jacks hebben. Daarnaast wil ik met midi gaan werken, maar ook dat lukt mij niet (heb wel alles daarvoor in huis).
Is er misschien iemand die mij een beetje op gang wil helpen? Ik heb er te weinig verstand van om het alleen te doen of via tips van dit forum (heb ik ook al 's geprobeerd, maar ik loop telkens tegen nieuwe probleempjes aan), het zou erg prettig zijn als iemand zin heeft om 's langs te komen op een druilerige woensdagmiddag :-). Ik woon in Ede.
Over de tegenprestatie kan worden gecorrespondeerd!
Ik hoop van je te horen.

Greetz Wilfred
06 404 70 639
wilfredske@hotmail.com

!!!

!!!

jongens ik kom niet uit ede
maar dit is een klein ,..probleempjevoor dit forum
een aanstaand tallent vooruit helpen
altyd goed:halleluja

Als je dit onder een vrouwennaam had gepost hoorde je piepende banden in de straat op het moment dat je op 'verzenden' drukte :D

Je moet weten, ik was ontzettend bang voor reacties van enge mannetjes, maar ik ben dus wel degelijk een vrouw. Blond lang haar, weelderige vormen en op zoek. Als ik achter de pc ga zitten, zie ik allemaal draden. En meer van die voor de hand liggende grappen.

Stuur je foto op en ik regel een bijpassende vrouw. Ede stickt van het jonge spul . :L
En mocht ze weigeren, cheers :biertje:

Voor mij is het te ver weg om langs te komen, maar tulp naar 'grote' (jack) kabels haal je bij de betere electronicaboer of muziekzaak.

Beste mensen, het is helaas nog niet gelukt... Vrijdag ben ik mijn portemonnee in de trein verloren, dus op korte termijn kan ik niet met vergoedingen komen. Heb momenteel zelfs niets. Juist, ik ben helaas dus afhankelijk van goedgunstigerds uit Ede of omgeving... Food&Drinks zijn wel aanwezig.

Origineel geplaatst door Wilfredske
Geregeld. Thanks! Love this forum...

ik moet het even kwijt, het is mooi dat iemand je komt helpen, maar op internet is echt tonnen informatie te vinden over dit soort zaken. Gewoon goed leren googlen etc.
Het probleem is dat je in elke fase, van beginnend knutselaartje tot ver gevorderde platenpersert tegen problemen aanloopt, het gaat erom dat je tot de essentie van het probleem komt en dat dan probeert op te lossen. Alleen al je vragen goed proberen te formuleren helpt je vaak al verder.

Nogmaals, mooi dat iemand je helpt, ik hoop dat je eruit komt en plezier hebt van het muziekmaken. :biertje:

Hulptroep

Hulptroep

Het ligt voor mij niet al te ver uit de route dus dat is mooi.

Uit ervaring weet ik dat een avondje kennisoverdracht een hoop dingen duidelijk maakt en dingen makkelijker te begrijpen zijn wanneer je daarna zelf op onderzoek uitgaat.

Back