Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hanz
Beste Rond, dit is niet de synth uit de advertentie, plus het linkje gaat weer naar iets heel anders.
Origineel geplaatst door smackos
Als het over de Elka EK22 gaat, die ziet er zo uit
Origineel geplaatst door shiftr
die van mij gaat weg omdat ik al veel polyfoon analoog heb waaronder een bit99 en matrix1000 die allebei net effe beter zijn.
Origineel geplaatst door Chinetti
Ik heb weinig toe te voegen aan wat reeds geschreven is. Ik heb zelf een DK80 en een Bit 99. Ik zie die 3 wel een beetje in dezelfde hoek, maar de EK-22 wint het met vlag en wimpel: wat ronder en iets warmer qua geluid en bovenal meer karakter en een stuk stabieler (deels te danken aan betere, stabielere oscs. Geen irritante hoge tonen dus). En die portamento maakt 'm zeker te verkiezen boven de andere 2. Verwacht geen synthex of iets wat in de buurt komt van een bijvoorbeeld een juno, dan kom je er slecht vanaf. Maar vergeleken met low budget analoge synts zoals de Siel DK's, de Bit's en de Poly 800's geniet de Elka zeker mijn voorkeur.
ja smaken verschillen he.... ik heb een keer op een synthex mogen spelen en moet zeggen dat ik hem kwa geluid op mijn bit vond lijken,,,, maar de bit heeft natuurlijk niet de mogelijkheden van de synthex....Origineel geplaatst door chilistein
huh ?
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
..Ik nsap nu niet meer waar het over gaat![]()
Daar is R-ond goed in, he?!Ja.... ok, ik geef het toe.., dit is mijn elka ek-22,... ik ben 3 jaar bezig geweest met mod's ervoor uit te zoeken en een nieuw kastje voor hem te bouwen, hij is net af.... en nu mag hij weg voor 150 euroOrigineel geplaatst door smackos
Misschien is het een ELKA 22 die door iemand gemod is met draaiknoppen en in en outputs?

Origineel geplaatst door Zoidsity
Daar is R-ond goed in, he?!