probleem: mijn geluidskaart speelt zelf voor fader

Sympho-Metal

Stamgast
hi.

ik heb gewoon een onboard geluidskaart van flutkwaliteit (door geldgebrek). mijn probleem is dat hij zelf voor fader speelt. als ik een signaal instuur lijkt het net of er een limiter op zit die het langzaam omhoog draait, ook al stuur ik met voldoende volume uit mijn synth uit. hoe kan dit en is er wat aan te doen?

greetz

Attachments

• luister.mp3
    29,1 KB · Bekeken: 83
Moet je eens naar de attack op je (soft)-synth kijken...
Deze zitten er over het algemeen op de amp en/of filter. Deze moet dan helemaal dicht staan.

Als dit niet werkt, moet je eens kijken of je die fade-in ook met percussie geluiden hebt, zo nee, probleem op gelost, zo ja, zou ik accuut je pc uit het raam smijten!!! ;)

Origineel geplaatst door djtt
Moet je eens naar de attack op je (soft)-synth kijken...
Deze zitten er over het algemeen op de amp en/of filter. Deze moet dan helemaal dicht staan.

Als dit niet werkt, moet je eens kijken of je die fade-in ook met percussie geluiden hebt, zo nee, probleem op gelost, zo ja, zou ik accuut je pc uit het raam smijten!!! ;)

het zijn niet de softsynths, ik heb het alleen als ik audio opneem van korg naar pc. aan cubase ligt het ook niet, want ik heb het ook met cakewalk. toch bedankt

Back