Top PDF over de volledige geluidstheorie

Phontaq

+---O---+
Hey forumleden,

Ik kwam tijdens een zoektocht naar artikelen over geluid het volgende PDF bestand tegen:

http://crca.ucsd.edu/~msp/techniques/v0.08/book.pdf

De volledige theorie van electronische muziek in iets meer 300 pagina's. Zeer volledig en ook met vele voorbeelden over hoe je bepaalde klanken met behulp van Max/MSP kan genereren. Zeer interessant voor geluidspuristen!

Gr, Phontaq

Laatst gewijzigd:
Top! Hardstikke bedankt :halleluja

Dit is een goed moment om nog eens uit te zoeken hoe dat dubbelzijdige printen werkt hier.

bedankt, doch wel erg veel wiskundige theorie voor de meesten hierzo..

Trouwens, de voorbeelden zijn gemaakt met het gratis Pure Data, gemaakt door de schrijver van die PDF
(www.pure-data.info), en dat is zeker bere-interessant

:okdan: kijk, dat zijn de betere links...bedankt :okdan:

Dit is een goed moment om nog eens uit te zoeken hoe dat dubbelzijdige printen werkt hier.

Dit gaat ook mij weer een cartridge kosten ;)

groet

Tom

Grappig! ik las laatst wat over Pure Data en wou er eens naar kijken. Deze PDF is de perfecte begeleiding om er eens mee te gaan spelen.

Zo, alles is netjes dubbelzijdig uitgeprint (alsnog een pak papier....), en morgenavond er eens lekker voor gaan zitten.

Leuk!

Denk dat sommige stukjes toch redelijk stevig zijn voor menigeen.

En volledige theorie staat er ook niet in trouwens. Eerder de achtergrond van MAX/MSP.

Is inderdaad vooral bedoeld voor mensen die zelf from scratch geluid willen maken met software als PD, Max/MSP of Csound.

Volgende keer graag voor mijn vakantie plaatsen :)

Echt zwaar tegek, dat ga'k ook eens rustig doornemen.
Ziet er trouwens strak uit, zo getypt in TeX.

Wiskunde is toch mooi.

Vergelijkbare discussies

Back