S3000 scsi HD omg. Zwolle

Status
Please reply by conversation.

Kraan

Ouwe rot
Hallo!

Wie heeft er in de buurt van Zwolle een 3,5" SCSI harde schijf die ik in mijn S3000 kan bouwen?

Mag niet te veel kosten, 6pack van een bepaald type gerstenat of goed flesje wijn of zo.

:mega:

Volgens mij heb je een soort metalen inbouw bakje nodig; dit weet ik niet zeker.

Is dat zo? Ik dacht dat hij zo in de bracket naast de diskdrive kon. Alleen de voeding moet ik zelf fabriceren, maar dat zal het probleem niet zijn.

Hoewel ik ook een dubbele externe behuizing heb met 2 cd-roms er in. Daar kan zo een CD-rom uit en een harde schijf in (met behulp van 5 1/4 - 3 1/2 bracket).

Dus dat is het probleem niet. De enige schijf die ik vinden kan is 20 km verderop en 12,50 euro. Dus hopelijk vind ik zo iets wat dichterbij en wat goedkoper. Formaat maakt weinig uit. Volgens mij gaat de S3000 maar tot 512 mb.

Versturen is een bubbeltjes envelop is een optie toch? Ben je voor een paar euro klaar. Ik zal vanavond even in mijn eigen s3000xl kijken hoe de hd gemonteerd zit. Hij herkent idd max 512 mb.

Origineel geplaatst door Nowald
Versturen is een bubbeltjes envelop is een optie toch? Ben je voor een paar euro klaar. Ik zal vanavond even in mijn eigen s3000xl kijken hoe de hd gemonteerd zit. Hij herkent idd max 512 mb.

He Nowald, wil je er dan ook een foto van posten hier ?
Wil er zelf ook 1 in fabrieken, vandaar.:geslaagd:

Origineel geplaatst door etaoin
Da's toch hartstikke dicht bij?

Dat is het op zich ook. Het enige vervoersmiddel wat ik momenteel heb is een fiets. Daarmee is 20 km wel goed te doen, en het is nog een mooie route ook. Maar wie niet waagt, wie niet wint en liever lui dan moe. :engel:

Origineel geplaatst door Nowald

Ik heb zelf 1,5 jaar bij de TPG gewerkt. Daar heb ik geleerd dat je maar weinig vertrouwen moet hebben in dat bedrijf en de mentaliteit.

En is de 3000xl niet anders dan de 3000 qua HD-implentatie?

Origineel geplaatst door ruudvee
He Nowald, wil je er dan ook een foto van posten hier ?
Wil er zelf ook 1 in fabrieken, vandaar.:geslaagd:

Ik beschik zondag over een camera; dan schiet ik een pic voor je.

Status
Please reply by conversation.
Back