Mono Evolver Keyboard allen in Eindhoven ?

dextah

Ouwe rot
Verkoopt alleeen i4 de Mono Evolver keys in nederland ?
Ik wil er morgen eentje halen maar heb echt geen zin om naar Eindhoven te gaan .
Niks tegen Eindhoven hoor .. gaat om de reistijd .

;) Beter zoeken!

Attachments

• i4.jpg
    i4.jpg
    30,1 KB · Bekeken: 78
Van de I4 site ..

Ons bedrijf is volwaardige winkel met een ruime showroom en en groot assortiment. Naast dat u altijd welkom bent bij ons. (de koffie staat klaar ;-) ) kunt u natuurlijk ook gebruiken maken van de online mogelijkheden tot bestellen. Uw bestelling wordt na ontvangst van betaling via post verstuurd naar u.

Rest nog het antwoord op mijn vraag ... is de Mono Evolver keys nog ergens anders te krijgen in Nederland ?
En dan iets meer richting Amsterdam . Op de Feedbacksite staan alleen de Poly .

Origineel geplaatst door etaoin
Waar dan? Op je screenshot staan die telefonisch-bereikbaar tijden die ik al noemde en niet de openingstijden...

;) zijn tevens de openingstijden v/d winkel, maar genoeg off-topic..

:erm: Het LIJKT erop van (voorlopig) wel. Maar hun zijn, meen ik, ook importeur van Dave Smith, dat scheelt ooit.

Feedback heeft 'm niet op z'n site staan, en die heeft vaak vanalles erop staan; zelfs wat nog niet uit is (of niet eens bestaat :D ) MusicHouse ook niet, en de rest .. IS er een rest? :D

Thomann (uiteraard) wel, maar da's NOG verder..

Je kunt natuurlijk ook gewoon bestellen, en als het niets is stuur je hem gewoon terug. Dat mag wettelijk, en het kost je alleen de verzendkosten (is goedkoper dan een retourtje Eindhoven).

Dan nog: ik heb hem bij i4 even bekeken en bespeeld, en het is echt een topding! Kan me niet voorstellen dat je zoiets niet wilt houden :duivels:

Origineel geplaatst door Zoidsity
Thomann (uiteraard) wel, maar da's NOG verder..

Nee hoor, dat is meestal voor de deur in een TNT auto :)

Origineel geplaatst door DavidMenting
Je kunt natuurlijk ook gewoon bestellen, en als het niets is stuur je hem gewoon terug. Dat mag wettelijk, en het kost je alleen de verzendkosten (is goedkoper dan een retourtje Eindhoven).

Dan nog: ik heb hem bij i4 even bekeken en bespeeld, en het is echt een topding! Kan me niet voorstellen dat je zoiets niet wilt houden :duivels:

T ging me er meer om dat ik er nu .. een wilde gaan halen .

kom je de mijne toch halen, koop ik wel een andere. maar dat is natuurlijk ook een hele reis ;)

ik heb m sinds 2 dagen in huis, gewoon in duitsland besteld, na 2 dagen keurig thuis afgeleverd.
grootste verrassing was dat van deze evolver de knoppen wel goed vast op de potmeters zitten :)

Origineel geplaatst door dextah
T ging me er meer om dat ik er nu .. een wilde gaan halen .

:D Geduld is een schone zaak..

Origineel geplaatst door Leo
kom je de mijne toch halen, koop ik wel een andere. maar dat is natuurlijk ook een hele reis ;)

ik heb m sinds 2 dagen in huis, gewoon in duitsland besteld, na 2 dagen keurig thuis afgeleverd.
grootste verrassing was dat van deze evolver de knoppen wel goed vast op de potmeters zitten :)

Ik wacht wel tot je hem weer weg doet ;)

Origineel geplaatst door Leo

hehe. had hetzelfde probleeml, miste na een tijdelijke opslag opeens een knop.. ik balen natuurlijk (want wilde hem wegdoen). Gehouden, weer helemaal ondekt EN knop uiteindelijk weer gevonden. must be faith .

Bij I4 werken hele relaxte mensen, jammer dat als ze een demo geven van een apparaat ze af en toe zich bijna niet meer kunnen losrukken ;)

Het is echt geen slecht idee om er een keer een kop koffie te gaan halen, een van de weinige synthesizerspeciaalzaken van Nederland, en gerund door mensen die er ook echt van houden.

Heb voorlopig een Evolver Table versie gekocht .
Kreeg het idee dat ik voor de voor de Poly Keys moet gaan .
Die wil ik over ongeveer een maandje gaan aanschaffen dan deze voor live en xtra stem houden .

Wat een fantastische bak zeg !
En dan te bedenken dat ik hem niet kocht omdat ik bang was dat ik hem te complex zou vinden .
Had een mailtje gestuurd naar Dave Smith en kreeg meteen een heel vriendelijk mailtje terug .
Dat vind ik nou ok ! :okdan:
Ik ga deze editor bestellen zodra mijn paypal account is aangevuld .

http://www.vyzor.com/Underway.html ( stukje naar beneden scrollen)
http://www.psicraft.com/Purchase/index.

Iemand bekend mee ?
Je schijnt de editor als vsti plugin te kunnen openen .

Back