Groetjes van Elektron (MD demo update)

Jena_mu6

Ouwe rot
Heb gisteren een hele vette retro kaart gekregen uit Zweden.......Elektron heeft me de groetjes gestuurd......yeeeeahhhh

BTW er staan 2 nieuwe demo's op de MD site........vooral IDM liefhebbers moeten daar maar eens naar luisteren......

GVD :frons:

Net wanneer ik had besloten voor een RS te gaan komen ze met deze demo's !
Klinken erug goed btw

Nou weet ik het dus niet meer ...

[off-topic]

Chillz, wat heb je al voor gear? Een drummachine vind ik niet het meest geschikte instrument om mee te beginnen.
Met de MachineDrum kun je erg veel met melodische dingen (voor een drumcomputer), maar het lijkt toch niet echt op een RS7000, die heeft en ingebouwde klankbrom om naast drums ook andere instrumenten weer te geven, en niet onbelangrijk, de mogelijkheid om te samplen. Daarnaast heb ik de indruk dat de RS7000 een veel uitgebreidere sequecer heeft.
De MD is een retevet instrument, ik wil er zelf ook binnenkort een, maar je moet je even afvragen of het wel het juiste instrument voor jou is.

[/off-topic]

Ik weet dat ik gewoon de RS moet gaan halen maar ben helemaal beatjesgek :D
Maar lekkere beatjes haal ik natuurlijk ook uit een RS

De RS is het meest geschikt voor me aangezien ik een firstclassbeginner ben :P

Heb nu (nog) een Rm1X dus ben bekend met Yamaha boxjes :) en een Roland SH-32
[offtopic]
Ga nu dus de RM verkopen (375 Eurotjes als iemand geïntreseerd is)
[/offtopic]
Dus logischerwijs is de RS de beste optie ...
Maar die Machinedrum klinkt zo lekker :halleluja

Maar ja misschien in de toekomst en Machinedrum voor mij maar eerst is een RSje gaan halen :okdan:

Moeilijk moeilijk, keuzes... :D

en om jena even aan te halen...
.....gewoon gaan voor wat je echt wilt...
....en hij heeft gelijk.

Kan er verder ook nix zinnigs over zeggen:P

Ja zou ook een optie zijn ...
Maar de RS is toch iets uitgebreider ook zonder sampler dan de RM
En de RS kan (als OS 2 ooit komt waar ik dus vanuit ga) in record mode andere eerdere gemaakte tracks ook afspelen zodat ik m'n bassline kan horen als ik er me lead bijmaak bijvoorbeeld en dat kan de RM weer niet
Wat me zeeeeeer tegenvalt
Verders een topbakkie :)

Back