Tafel 9 jaar oud

Vind die losse onderdelen van Mackie zowieso maar asosiaal duur... zo'n brug is 1/3 van de nieuwprijs van een complete Mackie.:confused:

Maar net wat annoniempje zegt, dat zou ik waarschijnlijk ook overwegen als in jou situatie verkeerde.

Het is niet zo dat het onwerkbaar is ofzo hoor.. het zit zo; ik heb de tafel ooit gekocht zonder meterbrug.
2 jaar later kwam de expander met brug voorbij voor een leuk prijsje en heb ik die erbij gekocht.
Op zich had ik die brug uiteraard vanaf het begin al graag erbij gehad maar met de komst vd expander + brug
werd het nog wat wenselijker omdat het 'gebrek' toen zichtbaarder werd.

Als die dingen nieuw niet (in mijn ogen) zo onnodig duur waren, had ik er allang eentje besteld.
400 of 500 euro is in mijn ogen nog enigszins redelijk maar 900 euro.. belachelijk! :stupid

En inderdaad is het een idee om een tafel + brug te kopen en de mooiste/beste te houden en de andere
weer te verkopen, dat idee heb ik zelf al lang mee rondgelopen maar daar moet je toch al gauw ook weer
minimaal 1500 euro voor betalen en die schud ik niet zomaar eventjes uit mijn mouw :engel:

Maar.. hoe bevalt de tafel Hallucinator?

Ja ik sluit hem pas over anderehalve maand aan omdat ik nu nog met een track bezig ben en daarna nog een Anthem voor een groot feest moet maken die in Oktober af moet zijn.
Als ik nu mn hele studio moet gaan ompluggen dan verlies ik tijd en ben bang dat het niet allemaal in 1 keer goed draait zal ik maar zeggen... verlies daardoor veel tijd die ik dan in mn track had kunnen stoppen.

Maar met de Mackie sound ben ik al 2 jaar vertrouwd hoor.. run momenteel een Mackie 32.8 bus... en daarvoor heb ik een Behringer MX-8000 gehad.(mackie cloon)
Ben erg blij met Mackie... heb alleen te weinig aan de 32 kanalen die ik nu heb:D

Ik kom woensdag wel even kijken knul want ik ben wel benieuwd naar jou nieuwe mixertje,het is een groote.wat heb je er eigenlijk voor betaald?Zal wel heel wat centjes gekost hebben of niet:)Maar je hebt dan ook wel kwalitijd;)Latrzzzzsssssss

Woensdag komt slecht uit aangezien ik dan bezoek krijg in mn studio van 2personen die iets met hip-hop willen doen en daar even over willen komen praten hoe en wat.

Bel me anders even.. is ook zo idioot om hier op een fora dingen af te spreken.

Origineel geplaatst door Vizion
Als die dingen nieuw niet (in mijn ogen) zo onnodig duur waren, had ik er allang eentje besteld.
400 of 500 euro is in mijn ogen nog enigszins redelijk maar 900 euro.. belachelijk! :stupid

voordat ik een mackie 8 bus had ,heb ik een mx8000 van behringer gehad,
daarvoor heb ik toendertijd bij peter verspuy een nieuwe meterbrug van behringer voor besteld: kosten € 100,-

leuk hoe mackie je een poot probeert uit te draaien met hun meterbrug :(

Zou die Behringerbrug misschien op de mackie passen:D
Dat zou toch echt vet zijn natuurlijk.

Aangezien de MX-8000 eigenlijk een 1 op 1 cloon is van de Mackie kwa maat sowiezo zou het met wat schroeven moeten lukken zou je haast zeggen.

Origineel geplaatst door Hallucinator
Zou die Behringerbrug misschien op de mackie passen:D
Dat zou toch echt vet zijn natuurlijk.

Aangezien de MX-8000 eigenlijk een 1 op 1 cloon is van de Mackie kwa maat sowiezo zou het met wat schroeven moeten lukken zou je haast zeggen.

zou wel lachen zijn als het echt zou werken, zie het al helemaal voor me :D

Als de connectors hetzelfde zijn moet het op zn minst werken zou ik zeggen. Ben hier ondanks dat ik het zelf niet nodig heb toch best wel nieuwsgierig naar.
icon_redface.gif

Iemand die een foto kan maken van de connector van de brug van een MX-8000?
Dan maak ik er wel een van de Mackie brugconnector:)

Stel je voor dat het hetzelfde is dan helpen we een hoop mensen uit hun lijden8)
Waaronder misschien wel gebruiker ''Vizion''

Paul.

Zou wel humoristisch uitzien op zich... Een dikke Mackie tafel met een Behringer meterbrug.. :D Hoewel de prijs van zo'n meterbrug van n Mackie inderdaad echt schoftig veel te hoog is..

Origineel geplaatst door Hallucinator
heb hem gekocht8)

Mackie1.JPG

Mackie2.JPG

heb een vraagje bevalt de mixer goed? ik krijg volgende maand dezelfde namelijk eentje uit 97 met meterbrug ook een 32 kanaals weet je maby ook wat voor verschillen erin zitten vd 97 model en de nieuwe?

Tafel bevald uitstekend! Zoals je misschien al gelezen had heb al enige tijd Mackie.. eerst een 32.8 en nu dan een 48.8
Ik heb ook het oude model volgensmij... ik weet de verschillen tussen de oude en nieuwe dan ook niet.

Succes met je tafel... voor welk muziekgenre ga je hem gebruiken?

muziek stijlen gaan zeer divers worden zowel tekno drum n bazz etc etc tot funk hip hop en accoustische dingen met mn band zeer divers dus

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
let er wel op dat de faders niet kraken.

De faders kunnen namelijk opraken!
wat als ze wel kraken? wat bedoel je met 'opraken'?

dat ze een bepaalde levensduur hebben! ze kunnen x aantal keren op neer schuiven en na een tijdje zijn ze "op"

Origineel geplaatst door S.L.E.
dat ze een bepaalde levensduur hebben! ze kunnen x aantal keren op neer schuiven en na een tijdje zijn ze "op"
hazo

Back