acoustiventure
Stamgast
een eigenaardig vraagje misschien:
weet iemand welke microprocessor joerg in deze bak gebruikt heeft?
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door acoustiventure
een eigenaardig vraagje misschien:

weet iemand wanneer die 1.0 voorzien is? indien alles van Andreas afhangt en die nu aan de costa del sol daikiri royal aan het drinken is, kunnen we nog wat wachten... zijn er nog spectralis OS programmers bij radikal?
Dus ook geen OS-ontwikkeling...Tenzij ze al "binnen" zijn en "are doing the speckie just for fun"! Dat zou de max zijn natuurlijk...
Origineel geplaatst door Acidfever
Je moet ook niet vergeten dat de 1.0 featureset inmiddels al is voorbijgestreefd met features die je nergens anders terugvind.
Bovendien wordt er kwa featureset bij dit product eens echt naar de gebruikers geluisterd en bepaal je als gebruiker ook voor een deel mee welke features het eerst aan bod komen. In de volgende update is dat realtime record want dat wil iedereen gewoon hebben.
Als je het vertrouwen niet hebt dan gewoon niet kopen. Er zijn ook fabrikanten die je eerst een jaar met een instabiel (ook beta) product laten kutten voordat er eindelijk een stabiel OS uitkomt (AKAI anyone?)
Waarschijnlijk het probleem dat ik aanstipte...de OS-ontwikkelaar vertrok met het noorderlicht...
akai is meer als alleen maar mpc's en padjes
met backup bedoelde ik:
http://www.akai.com/index.asp
en gezien er maar 1 OS-ontwikkelaar op MPC4000 zat, wordt mijn vermoeden alleen maar bevestigd...
volgende maand komt een spectralis in m'n favoriete synthshop binnen
ik zal er zeker eens mee spelen...
en bevalt ie mij, dan koop ik hem...it's all in the game...
thx voor alle comments
Origineel geplaatst door Acidfever
Het staat me echter tegen dat je hier even komt rondbazuinen alsof je weet hoe alles in zijn werk gaat en wat er gebeurd als Andreas besluit uit het project te stappen.
Ik kom hier niet rondbazuinen hoe alles in z'n werk gaat. Ik weet niks over hoe alles in z'n werk gaat. Ik kan enkel maar mijn vrees voor bepaalde scenario's uiten en de eventuele gevolgen voor een persoonlijke investering van 2000euro!
De reactie die je hebt op m'n vermoedens lijkt te zijn gebaseerd op dezelfde vrees, maar dan eerder van iemand die reeds investeerde en hoopt op een goede afloop.
Hoop doet leven.
Doet ie et of doet ie et niet![]()
Sorry, maar wind je niet op.
In Libanon kan het ze geen reet schelen of die spectralis nu wel of niet van de grond zal komen.
Everything in it's perspective please.