lowlands 2006

Origineel geplaatst door Patat Met
Osdorp Posse:
Vetste Lowlands optreden wat ik me kan herineren.
Is ook mijn laatste keer dat ik er geweest ben.

Het podium storte net niet in.

Wel heb ik toen iemand met z'n neus op een hek zien stagediven: KO en een gebroken neus. Hij werd nog een tijdje gecrowdsurfd, totdat ze erachter kwamen dat hij een beetje bloede.

:biertje:

wat een show...vetste meest intense optreden ooit....Ik lijk overigens als 2 druppels water op Def P....ben al zo vaak aangesproken met "he Def"....hahaha

Origineel geplaatst door mono-poly
Je moet het ook niet dag in en dag uit roken he.
Maar puur is wel het beste en alleen een hele joint is te veel ja.

Ik ben noet echt van de halve maatregelen...als ik iets doe dan ook goed...

Origineel geplaatst door bliepertronic
en ik heb net een cd van die artic monkeys gedownload,uit nieuwschierigheid maar wat is dat voor een amateuristisch gehark??
kregen ze daar die hele alpha mee vol??
onbegrijpelijk...
de eerste de beste band uit oefenruimte complex db,s hier klinkt al 10 keer beter..
de gitaar is toch wel het meest misbruikte instrument ooit..

Eeeehhh Yo...die gasten zijn echt goed man...maaja ik ben Engelsman en dan maakt het allemaal wat "more sense"....er zijn dus bakken met engelsen die speciaal naar Lowlands komen om de Arctic Monkeys te zien omdat ze in de UK vet uitverkocht zijn

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door cns
geef mij maar bloc party of the editors ;)

Th Editors zijn idd erg cool maar Blocparty....hmm daar word ik een beetje lauw van...

qua muziek ligt mijn smaak veel meer bij Bloc party dan bij de Arctic Monkeys. Maar live vond ik die apen toch ff wel wat beter, al stond die zanger zich zo te zien een beetje te vervelen.
Daarbij; Bloc Party speelde in Grolsch, en daar vond ik het geluid vaker gewoon heel erg kut staan. Vooral de bassen vraten veel ander geluid weg...

Origineel geplaatst door Rubmanation
Maar live vond ik die apen toch ff wel wat beter, al stond die zanger zich zo te zien een beetje te vervelen.
.

Image???

Wel heb ik toen iemand met z'n neus op een hek zien stagediven: KO en een gebroken neus. Hij werd nog een tijdje gecrowdsurfd, totdat ze erachter kwamen dat hij een beetje bloede.

yooh jur ; over traumatishe ervaringen ,... gesproken, hier hadden we t nog over ,
remember die gozert die uit de licht mast was gesprongen/vallen,
en zn vrienden stonden te trekken/niksen aan t hek terwijl hun "budy"op de grond lag te stuiteren ,...
ik het hek opgetild die gozert opgepakt en toen ik zn ogen zag draaien als de rollers van een gokkast
heb ik geschreewd belk tha fxxking ambulance ,..die kwam en die gozert was smiddags dood
[hoorde ik van mn vader die belde ...]

was voorvmij een diepte punt op lowlands ...verder wast wel ok

:biertje: [/B]
:halleluja :engel:

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Artic monkeys=overrated net zoals veel van die Engels hypebandjes.

Dat is nou net het punt...dat is Engeland...Ik vind de Artic Monkeys zo klinken als een troosteloze Engelse kroeg waar ze bier zuipen (lees slootwater), beetje ruzie schoppen en werkloos je wijf afslaan als je thuis komt...In Engeland word je gehypt...thats the way it is...Ik vind ze echt heel goed klinken, niet verzonnen maar zo van de straat op plaat....
Nederland heeft Kane....hahaha

Er speelde ook een bandje die heette Patatje Metal...leek me echt iets voor jou Patat Met :)

Ik hoor niemand hier praten over DJ Magda. Ik vond het een super set, een set waar je helemaal in ging zitten.Mengelmoes tussen Ambient en Techno.

Voor de rest vond ik Lowlands top, jammer dat het wat aan de dure kant is, maar ja, een weekendje Center Parcs is ook niet goedkoop!.

Tot volgend jaar...........

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Er speelde ook een bandje die heette Patatje Metal...leek me echt iets voor jou Patat Met :)

Die patat en marjonaise die verkocht werd was overigens echt niet lekker.

De enige vete band uit Engeland is: Doctor and the Crippens.

Met het geld van het ene optreden konden ze weer naar het volgende optreden. En zo tourden ze door Europa.
Verder hadden ze alleen maar een slaapzak en een verrot busje.

Helden.

Dead brain cells hebben dat ook een tijdje gedaan....die moesten
op een gegeven moment hun instrumenten verkopen....:)

Origineel geplaatst door ralphvanzeel

Wat een orginele naam.
Ik heb er niets mee te maken, helaas.

Origineel geplaatst door sander
Die patat en marjonaise die verkocht werd was overigens echt niet lekker.

Nog smeriger als m'n avatar is moeilijk hoor.

:mega:

Back