[Virus TI Track] Destiny

hehe vraag me toch af waarom zoveelmensen denken dat een virus alleen voor trance is..
net als de JP80x0 die deze reputatie heeft

de virus staat al zolang bekend als een bak die zo breed inzetbaar is... kan eigenlijk geen bak bedenken die breder inzetbaar is als de virus .. je zou m echt bijna in elk genre waar synths in worden gebruikt wel gebruiken, om zn eigen sound of emulaties van vandere synths.. en ja natuurlijk klinkt the real thing beter, maar de doorsnee luisteraar zal t amper of niet horen of zal t een worst zijn..

http://www.accessmusic.de/community/hall_of_fame.php4

check die lijst eens, staat natuurlijk niet elke bekende producer/band op maar t geeft een aardig idee

(Ik heb niet gekeken hoelang dit geleden is)

Best leuk trackie daaro quif, Kben zelf ook vanplan om trance te gaan maken maar moet nog echt in die feeling komen. Aangezien ik zelf teveel love ben voor hardcore en drum and bass (dnb is dan weer wat vrolijker geworden de laatste jaren maar toch). Ik heb respect voor je nummer, weet niet in hoeverre dit orgineel is omdat ik eigenlijk nooit trance luister, maar tot nu toe heb ik niet echt iets heel onorgineels gehoord.

Kortom: Hippe track, Ga zo door! :okdan:

:mega: thanx voor alle opmerkingen :)

inmiddels is mijn virus ti soundbank ook klaar, en ik heb contact met access gehad zodat de soundbank binnenkort te downloaden is op hun site.

Origineel geplaatst door Leendert
Aangezien ik zelf teveel love ben voor hardcore en drum and bass (dnb is dan weer wat vrolijker geworden de laatste jaren maar toch).

DnB vrolijker? :confused:

Ik zeg: Gein, Limewax, Counterstrike, Audio, SPL, Hidden & Eye-D, Current Value, etc etc.
Wat mij betreft is t alleen maar harder en rauwer geworden. :W :biertje:

Origineel geplaatst door SteveJ
DnB vrolijker? :confused:

Ik zeg: Gein, Limewax, Counterstrike, Audio, SPL, Hidden & Eye-D, Current Value, etc etc.
Wat mij betreft is t alleen maar harder en rauwer geworden. :W :biertje:

Luister maar naar nummers zoals Pendulum - Tarantula. Das vrij happy vind ik. :D

Origineel geplaatst door quifster

inmiddels is mijn virus ti soundbank ook klaar, en ik heb contact met access gehad zodat de soundbank binnenkort te downloaden is op hun site.

Wow.. netjes! :)

Origineel geplaatst door quifster

He gaaf Quifster :) :okdan:

Staat er dan Qf achter iedere preset in die bank? *D

Heel mooi gemaakt hoor, maar als ik eerlijk ben vind ik de compositie zelf niet heel erg orgineel. Ik hoor een beetje Chicane invloeden van nummers van een jaar of 4/5 geleden, en het loopje met 3 noten dat vrij prominent aanwezig is (wat je de laatste 30 seconden alleen nog maar hoort) lijkt toch wel erg veel op die uit 'Burn with desire' van Armin van Buuren (dance mix) ;)

Maar in ieder geval grote klasse dat je dit in één keer uit de Ti hebt weten te halen :okdan:
Daar kan ik met m'n Virus B alleen maar van dromen...

Ook al is dit niet echt m'n genre: toch wil ik meegeven dat die TI inderdaad een supersynth is (en dan helemaal niet alleen voor trance :D ). Voorts vind ik het allemaal OK klinken, zou inderdaad zomaar van CD kunnen komen. Uiteraard is dit ook te wijten aan het niveau van de uitvoerende artiest ;) .

Knap gedaan :okdan:

:doei:

Origineel geplaatst door Leendert
Luister maar naar nummers zoals Pendulum - Tarantula. Das vrij happy vind ik. :D

Verder kijken dan je neus lang is, er is genoeg harde dnb te vinden in de platenbakken. :dj:

OT: Vette track en leuk van die soundbank, als ik een TI had zou ik m meteen downen van de access website. :)

Origineel geplaatst door Frank H
Heel mooi gemaakt hoor, maar als ik eerlijk ben vind ik de compositie zelf niet heel erg orgineel. Ik hoor een beetje Chicane invloeden van nummers van een jaar of 4/5 geleden, en het loopje met 3 noten dat vrij prominent aanwezig is (wat je de laatste 30 seconden alleen nog maar hoort) lijkt toch wel erg veel op die uit 'Burn with desire' van Armin van Buuren (dance mix) ;)

Maar in ieder geval grote klasse dat je dit in één keer uit de Ti hebt weten te halen :okdan:
Daar kan ik met m'n Virus B alleen maar van dromen...

Ik denk dat dit meer ging om het demonstreren van kracht van een TI

Origineel geplaatst door SteveJ
Verder kijken dan je neus lang is, er is genoeg harde dnb te vinden in de platenbakken. :dj:

Maar helaas ben ik daar niet echt naar opzoek als je goed leest. :)

Back