Ik sta op het punt om een cs80 te kopen, maar waar moet ik echt op letten!!

Er was net iemand bij me die kocht een TR505 en die vertelde mij dat ie een vriend had die onlangs van zijn oom een CS80 had gekregen omdat ie er wegens ziekte niet meer op kon spelen.....en hij deed het ook nog goed...leuk verhaal en gekoppeld aan deze thread ook redelijk actueel...
Nou ben ik niet flauw met prijzen maar RLmusic maakt er echt een potje van...6700ukp is alleen te betalen voor popsterren die jaarlijks 3000000 naar de belasting moeten brengen...Ik bedoel...6700ukp is 9380eu...jezus....echt een hoop poen...Maar ja het ding zal het wel waard zijn en Vangelis moet ze ergens kopen...hahaha

Origineel geplaatst door Lennox
van al die gave verhalen en mijn persoonlijke passie voor de cs80 en die telt natuurlijk ben ik een beetje aan het twijfelen :confused:

ik krijg ook net een veel hoger bod (700 euro meer) die kerel wil meteen geld overmaken :confused:

a oui, de Paris???

oui de Paris!!!

a ha...dat is mooi....als je het mij vraag...verkopen...maar dat ben ik..spijt krijg je er toch van...het is blijkbaar een goed bod!!!

van al die gave verhalen en mijn persoonlijke passie voor de cs80 en die telt natuurlijk ben ik een beetje aan het twijfelen :confused:

ik krijg ook net een veel hoger bod (700 euro meer) die kerel wil meteen geld overmaken :confused:

damn it, nooit gedacht dat ik zo verslaafd aan die cs kon raken, die aftertouch is werkelijk fenomenaal, ik probeer zelfs een piano automatisch door te drukken :D

maar ik zit echt met een dillema =( goed ik ga een bedrijf opstarten maar ergens weet ik zeker dat het altijdt blijft kriebelen..

pfff echt moeilijk, fijn dat ik even mijn synth hart kan uitstorten :luv:

Als ik je zo hoor zou ik het gelijk afblazen.
Je hebt er nu al bijna spijt van,je kan jouw persoonlijke passie toch niet laten opwegen tegen een flinke zak euro's?
Ze liggen er ook niet voor t oprapen he die CS 80's,dus weg is waarschijnlijk voor goed weg =( .
Maar voor zimmermouse hoop ik natuurlijk wel dat de deal doorgaat ;) .

Bij twijfel zou ik het echt niet doen Lennox. Krijg je altijd spijt van.
't Is niet zo maar eensynth he, maar echt iets bijzonders en toch redelijk zeldzaam. Elke andere synth kun je ooit nog makkelijk terugkopen, maar deze is toch een ander verhaal.

Als je trouwens zo veel moet verkopen om een bedrijf op te richten doe je het denk ik ook niet goed.
Bij de oprichting van bedrijf zou ik toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn bij een bank.

Tja Lennox, en al is je nieuwe kantoor geen geluidsstudio, zet je toch gewoon een koptelefoon op ?

Wij hebben natuurlijk makkelijk praten, maar kunnen jouw finaciƫle situatie niet inschatten. Of misschien heeft je huwelijk (?) te lijden onder het gewicht van de CS80 ? Veel meer redenen voor de verkoop van een CS80 zijn er niet lijkt me.

Zodra dit wonder der techniek je huis verlaat en je met een stapeltje bankbiljetten in de hand vanuit je deuropening de CS80 na staat te zwaaien krijg je al spijt. Ik mis dat ding al zodra ik op vakantie ben, ik denk dat ik maar nooit meer op vakantie ga :D
Ik heb zelf ook even overwogen de jouwe aan te schaffen zoals je weet, maar ik denk dat ik dan ruzie krijg met het hele forum 8)

Origineel geplaatst door renepela
Bij twijfel zou ik het echt niet doen Lennox. Krijg je altijd spijt van.
't Is niet zo maar eensynth he, maar echt iets bijzonders en toch redelijk zeldzaam. Elke andere synth kun je ooit nog makkelijk terugkopen, maar deze is toch een ander verhaal.

Als je trouwens zo veel moet verkopen om een bedrijf op te richten doe je het denk ik ook niet goed.
Bij de oprichting van bedrijf zou ik toch eens kijken wat de mogelijkheden zijn bij een bank.

Nou laat die bank maar thuis.....beter geen hijgende bankmanager in je nek....

Back