Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Er was net iemand bij me die kocht een TR505 en die vertelde mij dat ie een vriend had die onlangs van zijn oom een CS80 had gekregen omdat ie er wegens ziekte niet meer op kon spelen.....en hij deed het ook nog goed...leuk verhaal en gekoppeld aan deze thread ook redelijk actueel...
Nou ben ik niet flauw met prijzen maar RLmusic maakt er echt een potje van...6700ukp is alleen te betalen voor popsterren die jaarlijks 3000000 naar de belasting moeten brengen...Ik bedoel...6700ukp is 9380eu...jezus....echt een hoop poen...Maar ja het ding zal het wel waard zijn en Vangelis moet ze ergens kopen...hahaha
Nou ben ik niet flauw met prijzen maar RLmusic maakt er echt een potje van...6700ukp is alleen te betalen voor popsterren die jaarlijks 3000000 naar de belasting moeten brengen...Ik bedoel...6700ukp is 9380eu...jezus....echt een hoop poen...Maar ja het ding zal het wel waard zijn en Vangelis moet ze ergens kopen...hahaha
goed ik ga een bedrijf opstarten maar ergens weet ik zeker dat het altijdt blijft kriebelen..
.
die is goed