Voice Greetz!

Zoiets kon ik me ook herinneren. Maar waarschijnlijk was dat alleen met eerdere modellen zo. Wie weet hebben de latere versies het dus wel...

Maar de vocoder klinkt idd erg goed ;)

[schrik]IEK!!!![/schrik]
wat de hel... draai me ff om en er zitten nog eens 6.5 pagina's bij.... en ik kan de meeste niet eens luisteren... maar de gene die ze op het forum plabnten fettuh shit jongens... ik zal er binnuh kort ook weer 1 uit trappen en trak die remix moet ff wachtuh erg druk....

hoe lang zit u hier ?

Jajaja

Jajaja

En weeeeer een!
Dit is eigenlijk geen voicegreet maar een soundgreet geworden... Na jah kijk maar ofzo

He Arv, mis ik een stuk van de VG?
haha, 6Spoor, in dat geval gelijk maar geen Best of doen ;)

ik zal snel weer eentje bijmaken. Ben nu bezig met patchname scripts voor m'n K2600R, dus ben ik nog effe mee bezig. RSIRSIRSI

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
haha, 6Spoor, in dat geval gelijk maar geen Best of doen ;)

vanwege die instructions bedoel je... hehe :D
t'lijkt me toch wel grappig om te zien wie er in de top 5 staat...
ik vind wel dat het woord DSF of synthforum endergelijke in de desbetreffende VG moet voorkomen.

anniewee, ik ben benieuwd naar jouw'n nieuwe, door RSI gevoede, VG 8)

Repetitive Synth Injury

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
He Arv, mis ik een stuk van de VG?

krijg nou de.. inderdaad! Hoe ken dat nou weer... Oh well, maakt toch niet uit, de volgende zit alweer in de pipeline!

Echt verslavend om te doen..

Stemmen hoeft voor mij ook niet zo. Ik heb wel een favoriet hoor, daar niet van.

Paul.

Tja de llijst is af... Achteraf komt even een aardige gast me vertellen dat ik alles afgezien van de namen zelf kon programmeren... Zit ik 1000 presets klaar te stomen in een tekstfile :(
Maar goed, nu moet het me ook wel lukken om van m'n andere synths eentje te maken. Effe overwerken en dan komt die RSI gebaseerde Voicegreet wel hoor 6Spoor ;)

Back