XBase 09 sample uitbreiding!!

Der_Mantie

Vintage lit
ik kwam dit tegen.
lijkt mij toch wel te gek zo. ik heb geen Xbase maar dit geeft
me een goede reden er wel een aan te gaan schaffen :D

(hier nog een muf filmpje ;) )

Laatst gewijzigd:
Wow, geweldig initiatief! Ik heb me aangemeld voor een kitje en hoop dat ik nog bij de eerste 25 stuks zit, dan zal ik mijn bevindingen hier plaatsen.

Laatst gewijzigd:
Leuk initiatief!

Beter dan zo'n belachelijk dure 'special edition' met een paar sampletjes meer...

Ik heb het bouwpakketje binnen! Ze hebben degelijk spul gekozen, en de print ziet er goed uit. Ik ga wel nog wat IC voetjes bestellen, want dat vind ik fijner werken...

Ik laat ook wel wat horen als het af is... maar of dat dit jaar nog is???

Zo...

Gisteravond het printje gesoldeerd: ging goed, degelijke print, eenvoudig te solderen.
Tip: Op een gegeven moment moet de twee SIL rijtjes parallel aan elkaar zetten; ik heb deze daarvoor eerst in de DIL gedaan om ze op die manier goed uit te lijnen... Maar wees voorzichtig want die pinnetjes zijn dun en buigen makkelijk om!

Ik hoop dat ik het morgen in de XBase09 kan bakken...

Dus...

Alles in de XBase gedaan! En de XROM uitbreiding werkt... tenminste de LED-jes doen het...
De XBase zelf doet het echter niet meer! =( =( :(
Als ik hem aanzet krijg ik een melding op het schermpje: "8."... en meer niet... géén geluid, géén reactie op de knopjes (behalve de combinatie die de XROM bedient...)

Ik met Kaspar gemaild (da's de gast die de XROM verkoopt) om mijn situatie uit te leggen. Ik kreeg dezelfde dag bericht terug: hij vind het erg, blabla, maar heeft niets met de XROM te maken. Hij kon het probleem wel: het nu blijkbaar zo dat de controller van de XBase niet meer met het OS kan communiceren. Hij had ooit hetzelfde gehad, en het was opgelost met de vervanging van de twee OS-chippies.

Heeft iemand nog wat (oudere) OS-chippies liggen? Of kan er iemand een paar nieuwe branden voor me? aub...

.

.

Heb je al fabrieksinstelling gedaan "(1,3 ,8, ) tegelijk indrukken dan ben je wel alle patterns kwijt!

vervolgens weer uitzetten en dan weer aan...

Re: .

Re: .

Origineel geplaatst door rombraz
Heb je al fabrieksinstelling (resetten eigenlijk), gedaan "(1,3 ,8, ) tegelijk indrukken dan ben je wel alle patterns kwijt!

vervolgens weer uitzetten en dan weer aan...

Back