Nieuwe track: Cloudbusta!

gnudde

Fresh Member
Hier maar weer es een versje van mij:
Dr zal vast wel weer van alles aan mankeren, maar voor mij is het weer een stapje in de goede richting :eureka:

Gemaakt met FL3.56 , wat eigengemaakte samples, veel effecten en een plugin synth. Uw mening wordt zeer op prijs prijs gesteld.:gaap: nee echt !!:halleluja

http://Twin-x.com/fileboard/upload/cloudbusta.mp3

klik met RMB en "save target as"

Laatst gewijzigd:
probeer effe "save target as" met de RMB

Sorry had nog niet ver genoeg gelezen :)

Lekker relaxed begin...mooi chord riffje...steeds wat meer beats erbij alla Underworld zeg maar... Bassdrum komt mij wat te hard over op een bepaald frequentiegebied... Al compressie overheen gedaan?

Lekker zodra de extra snaretjes bij de beat komen...
Echt zo'n nummer wat je gewoon over je heen moet laten komen. En dat voor 3 gulden 56? Of toch maar FruityLoops ;)

Mijn gedachten dwaalden even af naar 'cloudbusting' van Kate Bush. Maar dit is iets heel anders. (wel interessant om een combi mix van te maken wellicht)

Maar dit is een mooi nummer. Heeft idd wel wat weg van Onderwereld. Denk dat die thread over 'Details in de muziek' hier wellicht van toepassing is.
De mix is erg lekker! Tsja die kick iets zachter had gemogen, maar graag zo strak houden. :)

He fuse, kun je dr niet effe met je masteringtalenten overheen wapperen, ik ben altijd benieuwd wat voor verbeteringen qua mastering jij dr nog uit kan persen...

Geen tijd! :P

Wèèè :(

dan vraag ik Bolland en Bolland wel... :D

Ik vind dit best wel lekker klinken, maar er zou van mij best wel een vette bassline in mogen, eentje die bijvoorbeeld wisselt tussen F (een paar maten) en dan naar Bes gaat (ook een paar maten). Als je het nog iets kleuriger wil, kun je ook de laatste maat van het stuk in Bes naar C verschuiven. Maar dan gaat het meteen wel erg gelikt klinken....

Laatst gewijzigd:
Oeps ik vergeet nog wat, je zou ook het main geluid moeten aanpassen zodat er echt een schema ontstaat.

Dit zou je kunnen proberen als schema:
4 maten F, 4 maten Bes en dan de laatste 2 tellen van de loop in C.

Ik denk dat het nummer er nog lekkerder door gaat klinken...

suc6 ermee

Special K, pfff manneman, je hebt wel weer wat huiswerk opgegeven zeg .. :D, moet ik nog noten gaan leren ook... :confused:

Maar in ieder geval harstikke bedankt voor jullie eerlijke reactie.
En voor het luisteren natuurlijk!

Lekker strak nummer, ik vindt eigenlijk de bassdrum er wel goed bij passen, tenminste op mijn speakers. Voor de rest had ik graag iets meer afwisseling in de chordjes willen horen, basslijn vindt ik niet echt nodig voor dit nummer..

keep on the good work.. 8)

:DYesyesyes:D.... allereerst allemaal thanx 4 jullie feedback..
Ik heb vandaag mn Evolution MK249 c binnen, en ga die meteen heftig gebruiken om deze track ZWAAR te verbeteren.
Naar aanleiding van jullie suggesties verandert er het volgende:
Basedrum wordt iets milder
Akoordjes iets feller en diverser
Bassline (sort of)
Random leadsynth alla Secret Cinema - Timeless Altitude.
Ik heb al een beetje zitten prutten en het klinkt goed.

Dus zodra ik ben uitgekwijld :P zal ik hier de final versie deponeren.

Back