TB behuizingen

Nagels goed knippen ;).

Dat van die knopjes was bij mijn eerste TB ervaring ook schrikken. Ik heb er serieus over gedacht om dr andere knopjes voor te zoeken destijds. Op mijn novation nova heb ik ook andere knoppen gezet, van een superbassstation. Die hadden ribbeltjes en daar ben je meer grip op.

Hoe vind je hem klinken?

-C-

als t goed is kan m ik dus via de Teebee aansturen, en daar zitten gigantische knoppen op..

ik ga m nu aansluiten, dus over hoe ik m vindt klinken kom ik zo terug :)

Btw netjes ingepakt C :)

verder ziet ie er toch best goed uit, aangezien ik me verkeken heb op de grote van die knopjes valt de slijtage opzich ook nog wel mee

Nou gelukkig maar :)

Ik heb ook meer zorg besteed aan het hele verhaal dan normaal. Een TB is gewoon iets speciaals en als je dan een brakke bak krijgt ... dat is een gigantische domper. Blij dat ie over is, ik zat echt te stressen of ie wel aankwam!

Veel plezier dr mee!

-Robin-

Origineel geplaatst door C738
Nagels goed knippen ;).

Dat van die knopjes was bij mijn eerste TB ervaring ook schrikken. Ik heb er serieus over gedacht om dr andere knopjes voor te zoeken destijds.
Ik weet dat de draaiknoppen bij de Devilfish Mod meer naar boven worden geplaatst zodat het tweakgemak verbeterd wordt. Weet echter niet of dat een makkelijk of moeilijk iets is om te doen.

Origineel geplaatst door C738
Hoe vind je hem klinken?

-C-

na alle soft en hardware clones die ik geprobeerd heb is t geluid niet echt nieuw voor me..
soms klinkt ie net zo als de clones (maar net iets anders).. en als je bezig gaat met tweaken krijg je geluid die niet met clones te bereiken is.. maar ook weer andersom, mn syntecno teebee kan bijv. gigantisch hoog en ver in de resonance dat t gewoon niet leuk meer is.. de TB + degelijke clones zijn imo een perfecte combi ..
tis dat de acidlab zo klote is om te programmeren, anders had ik m er weer bij gehaald.

btw.. in t begin deed de resonance knop een beetje vreemd.. als ik aan t eind kwam begon ie te kraken..
is nu weg.. kwam waarschijnlijk omdat de TB laatste tijd weinig heeft aangestaan?

ik zal ff linkje met 9 minuten getweak in de waarom een TB topic posten voor de liefhebbers :)

Back