Ik ben nog steeds op zoek naar de aflevering van het VPRO programma "LolaDaMusica" rond die gasten van Unit Moebius/ Bunker. Heb je dit toevallig op een vidio staan, laat het dan even weten! Thanks:
het zit nl. zo;
een vriend van mij heeft hem ooit 's geleend en sindsdien heb ik die band nooit meer terug gezien....
Je weet wel hoe dat gaat.
Was zelf eigenlijk ook vergeten dat ik hem had
De VPRO heb ik inderdaad al tig mailtjes gestuurd, but they just won't listen! Video is al van een tijdje terug ja, ik geloof 95/96/97 ofzo. Toch bedankt!
Misschien dat je iemand persoonlijk kan mailen zoals bijv Job de Wit. Hij is dan wel van de radio, maar is misschien wel bereid het effe na te vragen.
Ik zou het ook aan 1 van de ex leden kunnen vragen, maar betwijfel of dat wat opleverd.
Ik weet vrij zeker dat ik die ook nog ergens op video heb! Maar ga m niet speciaal voor je opzoeken, das een teringwerk, tientallen ongeordende banden, trage video en heb zin noch tijd omn de boel te scannen.... pb ff, dan heb ik een adres om te mailen als ik hem het komende jaar tegenkom
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.