• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Z1, Waldorf XT, Tascam US122....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pinquin

Stamgast
Wegens het starten van een nieuwe studie en de verwachting dat m’n muziekactiviteiten er een beetje op in gaan schieten ga ik de set-up inkrimpen. Alles met liefde behandeld:

Korg Z1 met voice uitbreiding en geheugenkaartje
Maximaal uitgebreid dus – 18 voices, zodat het spelen van pads met langere releasetijden geen probleem is. Verder in optisch en technisch prachtige staat. Geen krasje te zien. Wordt verder natuurlijk geleverd met originele handleiding.

Prijs: 600 euro

Waldorf Microwave XT
Ook in optisch en technisch mooie staat. Alleen rond twee schroefopeningen voor rackmount niet helemaal gaaf meer, niet te zien als deze in het rek gaat. Ook met originele handleiding (leest overigens erg lekker).

Prijs: 450 euro

Tascam US 122 (paar maanden oud)
Fijne AD-DA converter & USB - MIDI interface. Slechts een paar keer aangesloten, is dus nog als nieuw. Het leuke van deze set is dat je er Cubase LE bij krijgt. Hiermee krijg je een flinke korting als je upgrade naar een hogere versie van Cubase. Hiermee haal je er de kosten van de Tascam alleen al bijna mee uit. Inclusief alle toebehoren, zoals kabels software, handleiding en de doos.

Prijs: 100 euro (nieuwprijs: 159 euro bij Feedback)

Foto’s volgen…..

Tascam verkocht...

Foto Korg Z1

Attachments

• korg z1-i.jpg
    korg z1-i.jpg
    28,2 KB · Bekeken: 144
... en reservering eraf. De bankrekening van de koper bleek op het moment niet toereikend genoeg, en probeert het over een paar weken weer.

Ondertussen weer even in de verkoop.....

Nieuwe prijs Z1

Nieuwe prijs Z1

:)

Prijsverlaging Korg Z1: 550 euro

Ook te koop zonder expansion board: 425 euro.

Je ziet ze tegenwoordig niet zoveel meer voorbij komen. Dus niet twijfelen! Ziet er echt nog als nieuw uit (foto's zijn een beetje wazig) .....

Ik krijg hele leuke ruilvoorstellen, maar ben m'n setup momenteel aan het inkrimpen. Dus ruilen is geen optie voor mij.

Ik heb concurrentie op Marktplaats, dus pas de prijs van de Korg Z1 aan.

De rek is er zo wel uit, prijs is vast:

Korg Z1 zonder expansion board: 400 euro
Korg Z1 met expansion board: 535 euro

De Korg Z1 is verkocht :) Veel plezier ermee Richard!

Rest alleen nog de Waldorf XT.

Nieuwe vaste prijs: 400 euro (slechts) 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back