Creatief met Klassiek

djeeez Sioux klinkt weer TOP !!!

later !:halleluja

Re: Moonlight

Origineel geplaatst door Sioux
Hoi,

Ik kon het niet laten. Nog eentje dan :)

Moonlight Senato van Beethoven. Hier kan je hem downloaden.

http://www.synth.nl/mp3/MoonLight.mp3

Veel plezier ermee.

Groeten Sioux

Ik blijf toch liever bij de piano versie maar toch goed gedaan, mooie geluiden!

Re: Re: Moonlight

Re: Re: Moonlight

Origineel geplaatst door JnM92
Ik blijf toch liever bij de piano versie maar toch goed gedaan, mooie geluiden!

Ik sluit me hierbij aan. :)

Tof hoor :)

Hoi,

Ik kon het niet laten. Nog eentje dan :)

Moonlight Senato van Beethoven. Hier kan je hem downloaden.

http://www.synth.nl/mp3/MoonLight.mp3

Veel plezier ermee.

Groeten Sioux

Now playing en echt waar heb maar moeite om iets concreets erover te zeggen. Die subtiele dingen zijn goed en de gekozen geluiden ook, best wel duister allemaal. Het zou een zeer goede track zijn voor een inleiding van een game of iets in die zin. :)

Een okay track maar moeilijk ,moeilijk..:kimono:

Presto

Presto

Hoi,

Tsja.. Hoe noem je dit? Verslaafd? Geobsedeerd? Verzameldrang? Kweenie, zal mijn psych eens vragen :D

Maar goed. Ik heb er nog maar eentje gemaakt dus :)

Dit nummer heeft Jarre ook gespeeld op het Acropolis concert met Patrick Rondat. Ik vond dat erg gaaf. Helaas is het niet echt uitgebracht volgens mij. Dus tsja.. Dan maar ff buffelen. Het orgineel is van Vivaldi tevens uit de Vier Jaargetijden net als (Prima)Vera.

Hier kan je hem downloaden: http://www.synth.nl/mp3/Presto.mp3

Veel plezier ermee. Enne.. Zet je volume knop iets lager dan bij Moonlight ;) Hij is iets heftiger.

En ik sluit inmiddels niet meer uit dat er nog meer komt :p

Groeten Sioux

Origineel geplaatst door bliepbliep
mooi man!

ik wou dat ik dat kon...

komt er nog een soort compilatie CD met al je klassieke stukjes?? ik wil er wel 1tje bij je bestellen :dj:

bliepbliep

Dank je wel. En de kans op een CD is best aanwezig zo langzamerhand ben ik wel halverwege :) Ik moet alleen eerst nog mijn eerste CD met eigen werk afmaken. Dat had ik voor het einde van het jaar willen doen, maar vrees dat dat lastig gaat worden.

Groeten Sioux

Wonderful

Wonderful

Origineel geplaatst door Hanz
Juist, ik heb zin in een kansloze bijdrage aan deze top-thread! ;)

Hierbij mijn inzending: een electronische uitvoering van Purcell's Music for the Funeral of Queen Mary.
Voor de cultuurbarbaren onder ons, ook bekend als "Orange Theme"... ;)

Het leek me wel leuk om dit in echt ouderwetse stijl te maken, geinspireerd op het werk van Wendy Carlos ten tijde van "the Shining" / "a Clockwork Orange", waar ik een groot liefhebber van ben.

Echt briljant.
Goed hoor!!!!!

BrayneWave

Inverno

Inverno

Hoi,

Zo op de laatste dag van het jaar toch nog maar even een bijdrage posten op het forum. In de categorie Vier Jaargetijden van Vivaldi heb ik besloten uit alle jaargetijden een stukje te doen. Zomer en Lente had ik al gehad en aangezien het nogal Winter is leek het me toepasselijk om me daar even op te richten. Dus bij deze:

Hier kan je hem downloaden: http://www.synth.nl/mp3/Inverno.mp3

Veel plezier ermee.

Sioux

Autunno

Autunno

Hoi,

Tsja.. Deze kon niet uitblijven dus. Na lente, zomer en winter nu dus herfst. De laatste uit de vier jaargetijden van Vivaldi dus. Hier kan je hem downloaden:

http://www.synth.nl/mp3/Autunno.mp3

Voorlopig is dit even de laatste. Moet nu echt even wat andere zaken gaan afmaken. Veel plezier ermee weer.

Groeten Sioux

Re: Autunno

Re: Autunno

Hoi,

Tsja.. Deze kon niet uitblijven dus. Na lente, zomer en winter nu dus herfst. De laatste uit de vier jaargetijden van Vivaldi dus. Hier kan je hem downloaden:

http://www.synth.nl/mp3/Autunno.mp3

Voorlopig is dit even de laatste. Moet nu echt even wat andere zaken gaan afmaken. Veel plezier ermee weer.

Groeten Sioux

Zeker wel leuk zit echt wel veel werk in. En je hebt er ook echt zin in als ik het zo hoor. Ook een complimentje voor je server trouwens! :halleluja

Sioux,

ik heb eindelijk eens de tijd genomen je werk te luisteren, en ik vind het briljant hoor!
Vooral Moonlight en Presto, erg mooi.

Ik was altijd groot fan van Ed Starinks 'Synthesizer greatest: the classical masterpieces'. Dit doet er niet voor onder :okdan:

't wordt voor mij ook maar eens tijd iets te posten..

Maar kun je iets zeggen over wat je gebruikt hebt voor deze tracks? In een andere thread zei je een keer dat je vooral software gebruikt voor je producties.. is dat ook zo met deze nummers? Of zit er ook een verdwaald stuk hardware in hier en daar :)

Groetjes! :koffie:

Hoi SideFX,

Origineel geplaatst door SideFX
Sioux,

ik heb eindelijk eens de tijd genomen je werk te luisteren, en ik vind het briljant hoor!
Vooral Moonlight en Presto, erg mooi.

Ik was altijd groot fan van Ed Starinks 'Synthesizer greatest: the classical masterpieces'. Dit doet er niet voor onder :okdan:

't wordt voor mij ook maar eens tijd iets te posten..

Maar kun je iets zeggen over wat je gebruikt hebt voor deze tracks? In een andere thread zei je een keer dat je vooral software gebruikt voor je producties.. is dat ook zo met deze nummers? Of zit er ook een verdwaald stuk hardware in hier en daar :)

Groetjes! :koffie:

Leuk dat deze thread weer eens omhoog komt :) En dank voor de complimenten :) Was deze zelf alweer bijna vergeten.

Maar om even op je vraag terug te komen: Deze tracks zijn allemaal alleen met software gemaakt. Voor het grootste deel Albino 3. Een van mijn favorieten. Voor de sfeer huis tuin en keuken samples uit mijn Edirol R09.

En post vooral! Ik ben erg benieuwd!

Groeten Sioux

Ook ik ben creatief met klassiek!

T einde is wel het mooist

2 min werk:dj:

Attachments

• klassiekcool.mp3
    887,1 KB · Bekeken: 123
hier mixje van beethoven
violin romance :P

Attachments

• violin romance.mp3