Zoals ik had beloofd komt hier nog de vijfde van Beethoven. Heeft allemaal wat langer geduurd, maar ben weer lekker met eigen trackjes bezig geweest. Dit soort dingen doe ik meestal tussendoor als ik juist geen inspiratie heb.
Zoals ik had beloofd komt hier nog de vijfde van Beethoven. Heeft allemaal wat langer geduurd, maar ben weer lekker met eigen trackjes bezig geweest. Dit soort dingen doe ik meestal tussendoor als ik juist geen inspiratie heb.
Deze ben ik weken mee bezig geweest hoor. Meestal cover ik wat simpelere dingen. Die gaan dan in een avondje of 2. Maar deze heb ik me echt vies op verkeken.
Juist, ik heb zin in een kansloze bijdrage aan deze top-thread!
Hierbij mijn inzending: een electronische uitvoering van Purcell's Music for the Funeral of Queen Mary.
Voor de cultuurbarbaren onder ons, ook bekend als "Orange Theme"...
Het leek me wel leuk om dit in echt ouderwetse stijl te maken, geinspireerd op het werk van Wendy Carlos ten tijde van "the Shining" / "a Clockwork Orange", waar ik een groot liefhebber van ben.
Ik had nog een semiklassiek trackje gemaakt....
Tis een mix van een lange sample van een nummer gezongen door nana mouskouri. (de tijd dat ze nog wel erg mooi kon zingen).
Het origineel heet: Nana Mouskouri - Recuerdos (Melody D'amour)
Het is erg kort, kan hem helaas niet afmaken, omdat de rest van de sample niet synchroom te krijgen is. te veel fluctuaties op de bpm.
Het nummer leent zich wel om lekker gesynth te worden. Misschien dat ik hem nog eens helemaal na maak.
Maar die sample is toch wel recht te trekken? In Sonar zit V-Vocal waar dit zeker mee zou moeten kunnen in ieder geval. Ben benieuwd of we de lange versie nog eens mogen horen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.