Creatief met Klassiek

Origineel geplaatst door JnM92
Dit is het stukkie dat ik gemolesteerd heb=D. De opera erg mooi, zeker het downloaden waard

Hoi,

Ah dat stuk ken ik inderdaad toch wel :) Dat heb je goed verbouwd inderdaad :D

Mijn laatste bijdrage voor deze thread begint te vorderen overigens.

Maar misschien nog iemand anders die een bijdrage wil doen?

Sioux

Vijfde van Beethoven

Vijfde van Beethoven

Hoi,

Zoals ik had beloofd komt hier nog de vijfde van Beethoven. Heeft allemaal wat langer geduurd, maar ben weer lekker met eigen trackjes bezig geweest. Dit soort dingen doe ik meestal tussendoor als ik juist geen inspiratie heb.

Hier kan je hem downloaden: http://www.synth.nl/mp3/Five.mp3

Groeten Sioux

Re: Vijfde van Beethoven

Re: Vijfde van Beethoven

Origineel geplaatst door Sioux
Hoi,

Zoals ik had beloofd komt hier nog de vijfde van Beethoven. Heeft allemaal wat langer geduurd, maar ben weer lekker met eigen trackjes bezig geweest. Dit soort dingen doe ik meestal tussendoor als ik juist geen inspiratie heb.

Hier kan je hem downloaden: http://www.synth.nl/mp3/Five.mp3

Groeten Sioux
Hhm, leuke track, je weet er altijd wel iets moois van te maken:okdan:

zeer tof!

ik vind em leuker dan de alom bekende 70 disco versie.

:halleluja

bliepbliep

edit: ik vind de nieuwe titel van dit topic wel een vooruitgang! (valt me net pas op) klinkt een stuk vriendelijker :)

Laatst gewijzigd:
Juist, ik heb zin in een kansloze bijdrage aan deze top-thread! ;)

Hierbij mijn inzending: een electronische uitvoering van Purcell's Music for the Funeral of Queen Mary.
Voor de cultuurbarbaren onder ons, ook bekend als "Orange Theme"... ;)

Het leek me wel leuk om dit in echt ouderwetse stijl te maken, geinspireerd op het werk van Wendy Carlos ten tijde van "the Shining" / "a Clockwork Orange", waar ik een groot liefhebber van ben.

Origineel geplaatst door Hanz
Juist, ik heb zin in een kansloze bijdrage aan deze top-thread! ;)

Hey Hanz,

Dank voor je bijdrage! Zo kansloos vind ik hem niet ;) Hij is mooi hoor :) Vooral het tweede deel spreekt me heel erg aan.

En inderdaad op verzoek heeft de thread een nieuwe titel gekregen. De bijdragen worden steeds beter en het verneuken is er een beetje af inmiddels :D

Dus.. Heb je nog wat leuks gemaakt op basis van een klassiek nummer. Laat maar doorkomen :p

Groeten Sioux

Ik had nog een semiklassiek trackje gemaakt....
Tis een mix van een lange sample van een nummer gezongen door nana mouskouri. (de tijd dat ze nog wel erg mooi kon zingen).
Het origineel heet: Nana Mouskouri - Recuerdos (Melody D'amour)

Het is erg kort, kan hem helaas niet afmaken, omdat de rest van de sample niet synchroom te krijgen is. te veel fluctuaties op de bpm.

Het nummer leent zich wel om lekker gesynth te worden. Misschien dat ik hem nog eens helemaal na maak.

alstu: http://members.home.nl/a.c.vanbeek/Nana%20MousUnic.mp3

Cool hoor. Dank voor je bijdrage!

Maar die sample is toch wel recht te trekken? In Sonar zit V-Vocal waar dit zeker mee zou moeten kunnen in ieder geval. Ben benieuwd of we de lange versie nog eens mogen horen.

Groeten Sioux

Back