Pim Synthgod Lid sinds 21 juli 2002 Berichten 925 Locatie Weesp 16 oktober 2002 #21 Origineel geplaatst door MadR tja wat wil je met 3 eigenaren op het forum ? Zie meer... Er zijn meer Andromeda's verkocht dan deze drie...
Origineel geplaatst door MadR tja wat wil je met 3 eigenaren op het forum ? Zie meer... Er zijn meer Andromeda's verkocht dan deze drie...
JohnDoe31 Gedeactiveerd account Lid sinds 13 december 2001 Berichten 7.877 Locatie R'dam 16 oktober 2002 #22 ja das waar maar toch de drempel is en blijft redelijk hoog maar ik zal je topic niet meer vervuilen btw ... ik ga er maar uit voorzorg niet mee spelen
ja das waar maar toch de drempel is en blijft redelijk hoog maar ik zal je topic niet meer vervuilen btw ... ik ga er maar uit voorzorg niet mee spelen
thegreatmuffin rtm Lid sinds 16 juli 2002 Berichten 2.398 16 oktober 2002 #23 Origineel geplaatst door Pim Ik wil alleen positieve emoties. Zie meer... Doet me denken aan een sekte vol geïndoctrineerde leden
Origineel geplaatst door Pim Ik wil alleen positieve emoties. Zie meer... Doet me denken aan een sekte vol geïndoctrineerde leden