o.a. CS-70m en OB Matrix12 te koop

Origineel geplaatst door etaoin
1199 euro voor een Solina String Ensemble? :erm:

Nee, een Solina String Synth. Een String Ensemble met ingebouwde ARP synth.
Vrij zeldzaam. Maar 1199 blijft erg veel geld voor zoiets.

ook een dynacord vrs23 voor 249 euro :D
sommige van die dingen hebben echt belachelijke prijzen!

Dit is een handelaar, die op SF al vaker langs is gekomen, oa laatst bij een roland MC-8 (900 E)

Heeft ook regelmatig spul op ebay staan;
Idd behoorlijk duur allemaal, maar je zal maar net speciaal naar iets op zoek zijn & geen geduld hebbben ...

Duur lijkt me een understatement.

Mgoed, hij verkoopt het (of niet).

Origineel geplaatst door fuse
Duur lijkt me een understatement.

Mgoed, hij verkoopt het (of niet).

Ja, z'n spul staat soms wel maanden te koop
Zie je wel vaker, ook op ebay; dingen die zo belachelijk duur zijn dat ze 10 maal opnieuw aangeboden worden
Als ik handelaar was zou ik liever voor een hoge omloopsnelheid & lage marges gaan dan andersom.

Maar goed, ieder z'n vak ...

Origineel geplaatst door S.L.E.
ook een dynacord vrs23 voor 249 euro :D
sommige van die dingen hebben echt belachelijke prijzen!

Je kunt in z'n ebay feedback zien dat ie die voor EUR 94,93 heeft opgekocht.

Mischien moet ik m'n vorige opmerking over hoge/ lage marges maar weer bijstelllen

Origineel geplaatst door levka
Je kunt in z'n ebay feedback zien dat ie die voor EUR 94,93 heeft opgekocht.

Mischien moet ik m'n vorige opmerking over hoge/ lage marges maar weer bijstelllen

Dat is dus handel. 250% opslag. Als het goed binnen 6 maanden wordt verkocht is dat dus 42% per maand rendement, binnen een jaar nog altijd 21%. Moet ie het wel kunnen verkopen natuurlijk.....

Origineel geplaatst door Pinquin
Dat is dus handel. 250% opslag. Als het goed binnen 6 maanden wordt verkocht is dat dus 42% per maand rendement, binnen een jaar nog altijd 21%. Moet ie het wel kunnen verkopen natuurlijk.....

Euhm, rekenfoutje, het is totaal 150% rendement, binnen 6 maanden dan 25% rendement per maand.....

ARGH! een arp pro soloist 700 euri, een pro dgx 700 euri.... ik bedoel ik ben echt een beetje verliefd op de mijne maar 700 euro in geen 700 jaar.... (de mijne aankoop 200eur, service 180)

Origineel geplaatst door bikkel
Een Pro Soloist voor 700? Daar wil ik een Odyssey voor!

Odyssey voor 700..?

de CS-70 lijkt me een toffe synth (kwijl kwijl kwijl)

heb al een CS20... maar de CS70 is veel uitgebreider!

is de prijs van € 1.499,- een beetje reeel?

zoniet dan wel?

Ok 850 (average)....700 goede koop.:)
700 voor pro solo...Rip off.

Origineel geplaatst door sonate
Ok 850 (average)....700 goede koop.:)
700 voor pro solo...Rip off.

OK, als ik er een voor 700 zie staan eet ik de rest van de maand wel lang houdbaar witbrood met Aldi pindakaas ;)

Maar een Pro-soloist is iets tussen de 125 en 250 euro waard, afhankelijk van de staat en het model.

Origineel geplaatst door sms303
de CS-70 lijkt me een toffe synth (kwijl kwijl kwijl)

heb al een CS20... maar de CS70 is veel uitgebreider!

is de prijs van € 1.499,- een beetje reeel?

zoniet dan wel?

Neu, da's niet echt goedkoop. Je ziet ze alleen niet zo vaak.
Ik denk dat alles boven de 1000 euro wel duur is, voor zo'n apparaat.

Origineel geplaatst door Hanz
Nee, een Solina String Synth. Een String Ensemble met ingebouwde ARP synth.
Vrij zeldzaam. Maar 1199 blijft erg veel geld voor zoiets.

Ach alles is relatief. De laatste twee die ik heb zien gaan via ebay zaten op 950€ en op 1500$.
Waarvan de eerste defect was en de tweede compleet geserviced.
Kortom, 1200€ is op het moment een gangbare prijs voor dit instrument.

En ja, zodra er geserviced bij staat kun je er van uitgaan dat ze hier zijn geweest...
Ga je naar Eminent, sturen die je door naar Huib de Bruijn en die stuurt je weer door naar ondergetekende..

Prosoloist, eigenlijk net zoiets. 700 is een stevige prijs, maar het wordt ervoor betaald. Alleen niet in Nederland. Ik heb al diverse voor meer dan 600 euro zien vertrekken.

Kun je er overigens ook wel weer van uitgaan dat ze in Dordrecht zijn geweest..

Odyssey..Tja weer hetzelfde verhaal, als die 700 moet kosten, moeten ze nog langskomen..Zitten de sliders nog vast etc, etc.
Overigens heb ik net twee Odys binnen en denk dat die eerder rond de 1000 moeten gaan kosten. Kom ik later op terug.

Van beide heb ik er inmiddels ladingen onderhanden gehad. Wat dat betreft verdwijnen de goedkope Arpjes wel als sneeuw voor de zon.

Back