klein minimaal acid trackie

Resonance

Turn up the reso!
was bezig een track te bouwen, eigenlijk is ie mislukt, maar aan 1 kant vond ik m toch best grappig
dus heb besloten toch maar te renderen, alles naar 3 kanalen opgenomen
verder ook niks gedaan aan EQ oid na de opname
zodra ik een betere pattern heb gaat t katten gejank eruit wat ik dus best grappig vond klinken maar niet de sound die ik in mn gedachte had, en bouw ik de track verder uit..

btw.. over de percussie zitten fx uit de MG mixer, die effecten gebruik ik de laatste tijd steeds meer, klinken zwaar ok op percussie imo :)

op 1:34 zit trouwens een clickje :(

Laatst gewijzigd:
Aciiiiiieeed! Zitten al leuke elementen in hoor. Kick staat IMO nog wel iets te hard vergeleken met de rest. De 303 bass pattern vind ik zeker wel cool klinken. Die "kattengejank" pattern zou ik nog wat meer aanpassen op die bass pattern wat betreft de harmonie in toonhoogten. Nu snijdt die "hoge kattengejank" pattern dwars door de basspattern en hangen de noten nog weinig met elkaar samen. Uitwerken die hap!:okdan:

Shit je hebt het zwaar te pakken zeg ;)

geinig stukje :) minimaal hoeft niet per definitie saai te betekenen.;)

-C-

bedankt voor t luisteren :okdan:

ben m toch wat verder aant uitwerken, onder andere t katten gejank door wat distortion gehaald..
en verder wat aangepast qua slides en accents, pattern klinkt totaal anders nu.. hoop dat ik vanavond de nieuwe uitgewerkte versie af heb :)

heb trouwens ook een nieuwe bass pattern erin, en variatie in de beats aangebracht..

heb de link van de snippet ff weg gehaald

Back