cemonvicta
Stamgast
HD650 sinds een maand of twee in mijn bezit, maar wat een verademing. ik moet soms een wekker zetten om juist niet te lang door te gaan. heerlijk geluid en weinig tot geen kleuring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Goed om te horen dat het bevalt.![]()
Bizar wel dat ze hem leveren in een enorm grote zwarte luxe doos met vilt enz.. Why??

Bedankt voor je reactie. Interessante observatie mbt je ervaring met de K701, gebrek aan bas is iets wat ik ook wel bij de K240 merk en een van de punten die juist in de de 712 (ook tov de 701) verbeterd zou moeten zijn.
Ik ga ook eens naar die Philips kijken dan, ik heb van die oordoppen uit de Fidelio® reeks en die zijn ook erg goed vind ik.
Bedankt voor je reactie. Interessante observatie mbt je ervaring met de K701, gebrek aan bas is iets wat ik ook wel bij de K240 merk en een van de punten die juist in de de 712 (ook tov de 701) verbeterd zou moeten zijn.
Ik ga ook eens naar die Philips kijken dan, ik heb van die oordoppen uit de Fidelio® reeks en die zijn ook erg goed vind ik.

(2 Ikea Blanda 28cm per speaker)

Toen ik Ikea zag ben ik even gaan zoeken - want toch nieuwsgierig..
heb je deze gemaakt? Ziet er cool uit...
http://www.diyaudio.com/forums/full-range/253217-ikea-blanda-speaker-driver.html

Zal er nog even iets heel geks in gooien
[...] Maar misschien voor wel meer mensen interessant die nu naar een hoofdtelefoon zitten te kijken.
Zou ze gewoon naast elkaar gaan uitproberen
Ik zat ook aan uitproberen te denken, maar praktisch levert dat niet veel op denk ik. Je staat vaak in een rumoerige winkel, headphones aangesloten op gear die niet van jezelf is en daarnaast 'voel' je pas of zo'n ding écht lekker zit (en klinkt) na uren/dagen gebruik. Optie zou zijn beide bestellen, thuis proberen en de afvaller terugsturen, maar dat vind ik niet zo netjes.