Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er zit denk ik niks anders op dan er een te bestellen en hopen dat het goed klinkt. De AKG Q701 kan nergens worden getest.
De prijsverschillen op internet zijn gigantisch.
Amazon.com $ 299 = € 203 (+ ??? verzendkosten)
Bol.com € 339,95 (goedkoopste leverancier in NL)
Scheelt toch al gauw € 100.
Denk je dat zo'n grote site liegt over het frequentiebereik? Het kan natuurlijk altijd, maar het lijkt mij sterk..

De K701 en de Q701 klinken hetzelfde volgens reviews op www.head-fi.org
Dat de graph op die site anders is is vreemd, maar ze hebben er ook wat aan te verdienen en vertrouw ze niet in dit geval.
Verder zegt AKG zelf ook dat de Q701 alleen anders is in design (Quincy Jones heeft meegewerkt aan het design).
De K701 en HD650 zijn op veel plekken te beluisteren, zelfs bij de mediamarkt (maar beter niet daar luisteren want ze hebben daar alleen flut hoofdtelefoon versterkers en dan kun je niet goed horen hoe ze echt klinken, verder ook erg lawaaiig daar)
Ik ben op zoek naar een koptelefoon en heb toevallig een vertweede hanneste gevonden. Nou vraag ik me ten eerste eigenlijk af of het wel zo slim is om een gebruikte koptelefoon te nemen. Het gaat trouwens over de hierboven genoemde AKG K701, inclusief aangebeten (hond) hoofdband...staat op MP. Zou me toch al gauw zo'n 200 euro schelen, vandaar. Of zou het niet zo'n goed idee zijn?