mikemix
push the button!
Elektro?
Electro, short for electro funk (also known as robot hip hop and Electro hop) is an electronic style of hip hop directly influenced by Kraftwerk and funk records (unlike earlier rap records which were closer to disco). Records in the genre typically have all-electronic sounds and vocals are delivered in a deadpan, mechanical manner often through a vocoder or other electronic distortion.
Electro, short for electro funk (also known as robot hip hop and Electro hop) is an electronic style of hip hop directly influenced by Kraftwerk and funk records (unlike earlier rap records which were closer to disco). Records in the genre typically have all-electronic sounds and vocals are delivered in a deadpan, mechanical manner often through a vocoder or other electronic distortion.
). Basje kan ik zeker waarderen alleen gaat niet echt een dialoog aan met de synth stabjes (die opzich leuk gevonden zijn), ik snap niet echt waarom ze allebei in 1 track zitten. Ik denk dat dit type house, hoe je het ook mag noemen, staat of valt bij de creativiteit die je loslaat op de elementen die in je track zitten. Hoe minder elementen, hoe creativer je moet zijn, en dat mis ik hier een beetje. Ga eens lekker vuig doen, rare effecten, bitcrushers, breakje door een vynildistortion, weetikveel, dit is veel te braaf. Als je dan toch een DJ friendly plaat wilt maken moet je wel goed tot 8 tellen, na 8 maten MOET er wat nieuws gebeuren in DJ land, en de dansvloer is daar inmiddels ook behoorlijk goed van op de hoogte. Dussss, ik wil je plaat niet afkraken, ik geef je kritiek omdat ik er wel iets in hoor, iets goeds.
OKee,