• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

80-ies lovers: Yamaha DD-10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zoidsity

Go with the flow..
Wegens de grote voorjaarsschoonmaak waar ik NU al aan begonnen ben ga ik wat gear te koop zetten.

Ben er nog niet 100% uit WAT ik allemaal weg ga doen maar de volgende past niet meer in mijn setup/studio:

De roemruchte Yamaha DD-10!!
dd10.jpg

foto van i-net

Korte beschrijving voor hen die 'm niet kennen:

8 grote (aanslaggevoelige!) pads en 2 kleine (basskick en open hihat). De 2 kleine zijn tevens met (bijgeleverde!) voetpedaaltjes te bedienen.
Polyphony is max. 10 sounds
Totaal 26 drumsounds (3 sounds per grote pad + de 2 kleine pads/knoppen).
98 presets + 2 user. (en uiteraaard een demo)
2 intro/fill in knoppen
1 roll knop (is goed voor o.a. 'tromroffels' etc. te maken; best geinig)
Tap-toets om tempo zelf aan te geven.
MIDI in, dus gewoon op tempo mee te laten lopen in je setup.

De sound is typisch de goedkope, digitale jaren 80 drumbakkies; 'k vind 'm qua kwaliteit een beetje richting bijv. de TR-505 gaan. Kazig en opzich goed voor jaren 80 achtige muziek. Ziet er sowieso kazig uit :D

'k Moet erbij vermelden dat ie op pad 8 een klein beschadigingetje heeft, maar dat ie verder in hele, goede staat is (zowel technisch als optisch).

Is te bekijken/testen/halen in Noord-Limboland in Venray. Opsturen kan uiteraard ook, maar wel op kosten van de koper.

Vraagprijs is €55,- en dat is zeker niet teveel als ik de prijzen zo op i~net heb bekeken.

Verdere beschrijving etc etc staat bij de foto's die ik zo zal plaatsen.

De manual zit er orgineel bij, maar hier alvast de pdf:

:erm: hmmm... pdf luk nie??

HIER kan je 'm evt. wel vandaan plukken.

Allereerst de "overall" foto.

Hij wordt compleet geleverd met:
-orginele doos
-orginele handleiding
-orginele draagriem
-orginele voetpedalen
-niet orginele plug om in de hoofdtelefoonuitgang te steken zodat de ingebouwde speakers 'uit' staan (kan je tenminste op VOL vermogen de DD over de P.A. knallen zònder dat je je zorgen hoeft te maken over de ingebouwde speakertjes:D ).

Note: hij is nooit mee met een optreden geweest, dus geen rookgeur/biervlekken/dubieuse doekjes in de uitgangen/etc.)

Attachments

• dd10 overall.jpg
    dd10 overall.jpg
    37,4 KB · Bekeken: 78
Dan gelijk maar even 't beschadigingetje.

Heb eigenlijk geen idee hoe of met wat dit gebeurd is, maar 'k heb de pad uitgebreid getest en het is (gelukkig) alleen optisch. De pad werk dus gewoon 100%, incl. de aanslaggevoeligheid.

Attachments

• damaged.jpg
    damaged.jpg
    38,3 KB · Bekeken: 78
:D Had ik al gezegd dat er een manual bij zat? En de orginele voetpedalen?

:{ EN natuurlijk helemaaaal collectors-item: de plug die de interne speakers doet 'verstommen' !!

Attachments

• manual etc.jpg
    manual etc.jpg
    29,6 KB · Bekeken: 81
:stupid H-E-L-E-M-A-A-L vergeten te benadrukken...:

HIJ WERKT OOK OP BATTARIJEN!! Dus mooi voor bij de Picknick!

En natuurlijk de (nooit gebruikte) draagriem.

:dubbel: Ultimate foute 80-ies:

roland_ax1.jpg
+
dd10.jpg

Attachments

• piknik!.jpg
    piknik!.jpg
    44 KB · Bekeken: 76
Een bescheiden 'mooi weer' schopje..

Een bescheiden 'mooi weer' schopje..

Is wellicht ook een grappig "circuitbend-projectje" ?! :)

Ben zelf niet zo handig erin, en weinig tijd ervoor.

O ja, de vraagprijs is uiteraard niet de MINIMALE prijs. Er mag geboden worden. Ik ben immers niet de beroerdste. :dubbel:

:) Fijn weekend!

Lekker met je digitale drumstelletje in 't park.. NU nog mogelijk; hij is nog steeds aanwezig!

:engel: een bescheiden schopje tegen het vraagprijskaartje, aangezien niemand durft te bieden:

€45,- voor een ECHTE DD-10!

8) wie durft?

kitsumi-kick.jpg

:) kom kom, ik bijt niet.

Kine%20Kick.jpg

<<KICK>>

Vraagprijs: .....

Okee, laatste schop (en tevens laatste prijsdaling dus):

Dit alles (zie foto's DD-10..) voor €25,- EXCLUSIEF verzendkosten, etc.

Mocht ie nu niet weg gaan, geef ik 'm weg (aan 'n kennis met kids of de vuilnisman :D ).

:doei:

<<gereserveerd>>

:slotje: verkocht.

'k Wens de nieuwe eigenaar er veel plezier mee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back