Wegens de grote voorjaarsschoonmaak waar ik NU al aan begonnen ben ga ik wat gear te koop zetten.
Ben er nog niet 100% uit WAT ik allemaal weg ga doen maar de volgende past niet meer in mijn setup/studio:
De roemruchte Yamaha DD-10!!
foto van i-net
Korte beschrijving voor hen die 'm niet kennen:
8 grote (aanslaggevoelige!) pads en 2 kleine (basskick en open hihat). De 2 kleine zijn tevens met (bijgeleverde!) voetpedaaltjes te bedienen.
Polyphony is max. 10 sounds
Totaal 26 drumsounds (3 sounds per grote pad + de 2 kleine pads/knoppen).
98 presets + 2 user. (en uiteraaard een demo)
2 intro/fill in knoppen
1 roll knop (is goed voor o.a. 'tromroffels' etc. te maken; best geinig)
Tap-toets om tempo zelf aan te geven.
MIDI in, dus gewoon op tempo mee te laten lopen in je setup.
De sound is typisch de goedkope, digitale jaren 80 drumbakkies; 'k vind 'm qua kwaliteit een beetje richting bijv. de TR-505 gaan. Kazig en opzich goed voor jaren 80 achtige muziek. Ziet er sowieso kazig uit
'k Moet erbij vermelden dat ie op pad 8 een klein beschadigingetje heeft, maar dat ie verder in hele, goede staat is (zowel technisch als optisch).
Is te bekijken/testen/halen in Noord-Limboland in Venray. Opsturen kan uiteraard ook, maar wel op kosten van de koper.
Vraagprijs is €55,- en dat is zeker niet teveel als ik de prijzen zo op i~net heb bekeken.
Verdere beschrijving etc etc staat bij de foto's die ik zo zal plaatsen.
De manual zit er orgineel bij, maar hier alvast de pdf:
Ben er nog niet 100% uit WAT ik allemaal weg ga doen maar de volgende past niet meer in mijn setup/studio:
De roemruchte Yamaha DD-10!!
foto van i-net
Korte beschrijving voor hen die 'm niet kennen:
8 grote (aanslaggevoelige!) pads en 2 kleine (basskick en open hihat). De 2 kleine zijn tevens met (bijgeleverde!) voetpedaaltjes te bedienen.
Polyphony is max. 10 sounds
Totaal 26 drumsounds (3 sounds per grote pad + de 2 kleine pads/knoppen).
98 presets + 2 user. (en uiteraaard een demo)
2 intro/fill in knoppen
1 roll knop (is goed voor o.a. 'tromroffels' etc. te maken; best geinig)
Tap-toets om tempo zelf aan te geven.
MIDI in, dus gewoon op tempo mee te laten lopen in je setup.
De sound is typisch de goedkope, digitale jaren 80 drumbakkies; 'k vind 'm qua kwaliteit een beetje richting bijv. de TR-505 gaan. Kazig en opzich goed voor jaren 80 achtige muziek. Ziet er sowieso kazig uit

'k Moet erbij vermelden dat ie op pad 8 een klein beschadigingetje heeft, maar dat ie verder in hele, goede staat is (zowel technisch als optisch).
Is te bekijken/testen/halen in Noord-Limboland in Venray. Opsturen kan uiteraard ook, maar wel op kosten van de koper.
Vraagprijs is €55,- en dat is zeker niet teveel als ik de prijzen zo op i~net heb bekeken.
Verdere beschrijving etc etc staat bij de foto's die ik zo zal plaatsen.
De manual zit er orgineel bij, maar hier alvast de pdf:
hmmm... pdf luk nie??
EN natuurlijk helemaaaal collectors-item: de plug die de interne speakers doet 'verstommen' !!
H-E-L-E-M-A-A-L vergeten te benadrukken...:
Ultimate foute 80-ies:
een bescheiden schopje tegen het vraagprijskaartje, aangezien niemand durft te bieden:
wie durft?

verkocht.