roland 100M op marktplaats

Je ziet ze niet vaak......geen idee of de prijs redelijk is. Zo'n keyboard erbij zou voor mij niet hoeven in ieder geval; lijkt mij meer een verzamelaarsobject.

ik vind 2500 een beetje aan de hoge kant...mooie setje dat wel maar ik denk dat 1250 redelijker is...

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
ik vind 2500 een beetje aan de hoge kant...mooie setje dat wel maar ik denk dat 1250 redelijker is...

Lijkt mij ook. Als jij binnenkort zo'n set voor die prijs te koop hebt hoef je er geen advertentie voor te zetten; PB me maar gelijk :)

Origineel geplaatst door Jena_mu6
1250,-......is wel weer erg laag toch?

In ieder geval wil ie er zeker 2250,- voor hebben.

Een mooie set, dat wel.

Op ebay gaan de 100m systemen met 3 modules tussen de 800-1200, de 5 modules systemen tussen de 1200-1800

Dat 181 keyboard is niet heel boeiend, maar mocht je ooit een 184 keyboard zien let dan op.
Dat is een vrij zeldzaam poly-keyboard met 4* CV/gate uit

Ik hoor hele gemengde dingen over de 100M, mn over de VCF's.
Zelf nooit gehoord maar zommige mensen vinden vergeleken met de 100 en 700 systemen, de 100m helemaal niets.

Wie heeft er hierwel eens een bespeeld ?

Origineel geplaatst door levka
Op ebay gaan de 100m systemen met 3 modules tussen de 800-1200, de 5 modules systemen tussen de 1200-1800

Dat 181 keyboard is niet heel boeiend, maar mocht je ooit een 184 keyboard zien let dan op.
Dat is een vrij zeldzaam poly-keyboard met 4* CV/gate uit

Ik hoor hele gemengde dingen over de 100M, mn over de VCF's.
Zelf nooit gehoord maar zommige mensen vinden vergeleken met de 100 en 700 systemen, de 100m helemaal niets.

Wie heeft er hierwel eens een bespeeld ?

Huh...die Polyphonic 4CV keyboard zit bij dit setje!!!!...Kijk maar eens naar de tweede foto

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Huh...die Polyphonic 4CV keyboard zit bij dit setje!!!!...Kijk maar eens naar de tweede foto

Je hebt gelijk
had ik niet gezien, maar in de text staat weer dat het een 181 is

Back