Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ><i
maar EXS24 is gewoonweg goddelijk... als je logic gebruikt kan ik me geen betere sampler voorstellen..
er is echter 1 min puntje aan exs24, samples browsen ofzow en de manier hoe je een exs24 instrument moeten maken is gewoon zwaar irri. waarom doen ze niet zoals met kontak, browsertje, en draggen maar 
Origineel geplaatst door ><i
Ik dacht eerst dat Halion de ideale sampler was, kontakt is heel erg mooi en heeft wel een wat steilere learning curve, maar EXS24 is gewoonweg goddelijk... als je logic gebruikt kan ik me geen betere sampler voorstellen..
Dus ik denk dat kontakt het moeilijk gaat krijgen tegen halion op cubase en exs24 op logic...
(ik snap ook niet dat Steinberg dan niet met een Update met betere filters komt maar ja ) wat een verotte filters zeg en ja als NI dan met een crossgrade aankomt waarbij je alleen maar een bladzijde uit Halion hoeft te scheuren en 244 Euro hoeft te dokken ga ik toch ook voor Kontakt (heb hem alleen nog niet binnen klote BMI!) Kontakt zijn filters zijn stukken beter en zijn effecten en Stretching mogelijkheden ook dus.......................

Origineel geplaatst door olafmol
die midi vertraging is latency van je soundcard in combi met je processor..dat kan je niet aan kontakt toeschrijven...
Een nieuwe snelle computer zou wel eens duurder kunnen worden dan een hardware sampler... maargoed, ik draai nu 11 ms op een athlon 750 (met EWS64 geluidskaart). Die zouden 2e hands toch wel goedkoop te krijgen moeten zijn denk ik!

Origineel geplaatst door Almeros
Succes met je keuze!![]()