Hollowsun Eminent 310

Marcel D

weer in Venlo
In een grijs verleden, toen Hollowsun.com nog leuk was, heb ik in een genereuze bui een set multisampes van mijn Eminent 310 gedoneerd. Toen de maker ze online zette heb ik geen gebruik gemaakt van de download functie (I know, :stupid )

Heeft hier nog iemand die Akai soundset van de Eminent 310 van Hollowsun voor me?

Ik heb toen wel een sample-setje van jou gedownload met de naam Solina meen ik, bedoel je die (met stereo-panning en detune) ?

Origineel geplaatst door wouw
Ik heb toen wel een sample-setje van jou gedownload met de naam Solina meen ik, bedoel je die (met stereo-panning en detune) ?

De multi samples zijn stereo, maar ik heb ze zelf niet gedetuned. Misschien dat dit door Hollowsun is gedaan, ik weet het niet omdat ik die .AKP nooit heb gehad

Origineel geplaatst door Marcel D
De multi samples zijn stereo, maar ik heb ze zelf niet gedetuned. Misschien dat dit door Hollowsun is gedaan, ik weet het niet omdat ik die .AKP nooit heb gehad

In de originele .akp's zit ook geen detune.

Nee, ik bedoelde de programs van de Solina String Ensemble, die kwamen toch ook van jou af Marcel ? Die waren wel gepanned en detnued.
Die heb ik alleen in m'n sampler zitten, niet op m'n computer of op cd-rom. Zal ik tzt eens even kopieren voordat m'n sampler crasht...

Origineel geplaatst door wouw
Nee, ik bedoelde de programs van de Solina String Ensemble

Ik ook. Die op de download van Hollow Sun stonden toch? "Em310 Strings" en "Em310 Strings Phaser".
Daar zit geen panning en detune in. Dus als die van jou dat wel hebben, dan komen die ergens anders vandaan.

Back