Hanz
Anonieme Analogist
Duidelijk... I4 Muzique... of Feedback kan tegenwoordig ook.
Beide in Eindhoven.
Beide in Eindhoven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Weet ik niet hoor... Zo'n Eventide doet iets met het geluid wat heel mooi is

Origineel geplaatst door Stage73
Waarschijnlijk eerst AD en dan DA en dan ontbreken een paar frequentietjes en tadaaaa...en 'warm' geluid is geboren. Deze dinosauriers der effectapparatuur overleven nog een tijdje op zulke mythologische ervaringen tot ze uitsterven door een overstroming aan betere software...nogmaals ik snap niks van mensen die voor dit soort dingen hardware gebruiken met een klein displaytje en ieder kan aan m'n gear list zien dat ik -graag- met dinosauriers werk![]()

Origineel geplaatst door boeklanoei
Zou er een vsti mogelijkheid komen om bijv. de H7600 te intergreren in Logic,cubase e.a. en zo de H7600 over de kanalen te kunnen laten lopen? Dan valt de H8000 namelijk af. En kan ik uit de voeten met een H7600 om zo toch al mijn (virituele) kanalen te voorzien van FX. Waarom zit er op de H7600 geen; usb,fitewire of zo. Waarom moet je daar perse de H8000 voor aanschaffen?

Wat ik niet begrijp is dat iedereen zo tevreden is over de klank,kwaliteit. Dit is toch voledig afhankelijk van je DSP kracht in je computer? ( zoveel mogelijkheden; extren kassie, PCI-kaardje e.a.)
1. Wat kan Celemony (duurste variant) wel/niet wat een TC voice pro wel/niet zou kunnen?
2. Heeft Melodyne ook de uitgebreidde mogelijkheden op het gebied van Caracterszing, voice modeling.
3. Zou de kwaliteit en natuurgetrouwheid hetzelfde zijn bij beidde?
4. Op welke manier zou celomony kunnen intergreren in een H 7600 en visa vesa?