boeklanoei
Ouwe rot
Ik snap dat het veel DSP kracht vergt. Ik had alleen wel verwacht dat ik een 2 a 3 effecten gelijktijdig zou kunnen layeren. Maar dat wordt dus heel moeilijk zeg je met een H7600. Het kan dus wel met een H8000 (gezien de dubbele DSP kracht). Dus het gaat ook een hele operatie worden om 8 kanalen uit te sturen naar je sequencer(H8000). Begrijp ik wel. Maar ik wil het dan gebruiken in combi met Melodyn,Wavelab 6,Vocal bundle (waves) om alles goed te kunnen visualiseren. Ik neem aan dat het op de een of andere manier toch mogelijk moet zijn om wanneer ik bijv. een 4 stemmig koor heb, daar reverb,gate,noise reducer, compressie, limiter overheen te sauzen? Dat dat niet in een x kan, heb ik vrede mee. En dat daar hard voor gewerkt moet woren qua betreft; editten,layeren,zoeken in de H7600 heb ik vrede mee.
Is het ook mogelijk om meerdere programma's te bemachtigen die door USERS,FABRICANTEN e.a. zijn gemaakt? Ik ben voornamelijk geinteresseerd in die PX sectie. Maar ik zag toch al modeling functies al; nasaler,growl,breath e.a. functies.
Ik zal morgen wel eens wat posten t.a.v. de opties waar ik erg voor te porren ben.
Is het ook mogelijk om meerdere programma's te bemachtigen die door USERS,FABRICANTEN e.a. zijn gemaakt? Ik ben voornamelijk geinteresseerd in die PX sectie. Maar ik zag toch al modeling functies al; nasaler,growl,breath e.a. functies.
Ik zal morgen wel eens wat posten t.a.v. de opties waar ik erg voor te porren ben.