[HIPHOP] Retlines - Klootzakken

Christov

Soul Brabo no 1
www.myspace.com/reggylines

en dan de bovenste track
geproduceert door moi

ben benieuwt wat jullie dr van vinden

1174196304_l.gif

hej had je deze beat al eens gepost?

edit: ja ik denk t wel, ik vind die kwaliteit van het geluid echt ruk voor zo'n vet nummer :)

Laatst gewijzigd:
Heb je ook een instrumentale versie? 8)

Goeie beat, al zou ik er minimaal nog een bassline aan toevoegen.

Klinkt vett hoor, ook de Rap wat hebben jullie allemaal gebruikt, samples app enz??

Vet! vet!.. vooral het einde.. reversed.. laat maar ff weten wanneer er een cd uitkomt.

Origineel geplaatst door Jazper
Vet! vet!.. vooral het einde.. reversed.. laat maar ff weten wanneer er een cd uitkomt.

daar word langzaamaan gewerkt, met een titel die een hoop meesen tegen t hoofd gaat stoten hehe :D ik ben alleen niet zo superproductief dus das een beetje lastig

@Jena stop nou es met veren in mn reet te steken hahaha, ik wou dat ik beetje talent had en wat met keyboards enzo kon :D

Brabant Lowlife? :D haha Ik vind je beat erg goed, maar wat trek ik dat rapgedoe slecht zeg... Maar goed, echt goede beat :okdan:

wel geinag ! hij moet alleen meer wiskey drinken, komt het wat natuurlijker over :D ...
edit: foutje 8o)

Origineel geplaatst door Formant
tramp! die drums werken ook altijd :okdan: goed bezig met die boerebeatz

niks boeren Jelle, Lowlifes. Leest dan hehehe, overigens is t niet alleen tramp, dus respect naar degene die de andere break erin kan horen (samples zijn gelayerd)

allemaal bedankt voor de positieve reacties, had ik niet verwacht zo enthousiast

Back