oeps Sonar 5

cns

sfm
Ok, misschien iets te met nadruk op te bezig geweest?

Ik heb dus het van het weekend Sonar 5.0 aangeschaft. Misschien dat ik zoiets had time voor verandering! Hoe dan ook heb hem nog niet geinstalleerd. Ik werk nu met cubase SX. Maar denk toch echt dat Sonar 5.0 wat extra en meer te bieden heeft dan Cubase, of dacht ik dat? en denk ik nu :stupid

Hoe dan ook hoe groot is de overstap? Te groot? Of combineren maar?

thanks

Ik denk dat Sonar meer lijkt op Cubase dan je lief is. Misschien dat de werkwijze ietsjes anders is.

Maar dit vraag je je niet af voordat je Sonar aanschaft? :erm:

Oeps nog meer :stupid fuck man! Nou ja ik vroeg me gewoon af of hier mensen overgestapt zijn van Cubase naar Sonar? Ik geloof wel dat het voor het masteren wat meer biedt, althans...

Ja en waarom niet vooraf, tja had eens gechecked op de website en was voor mij voldoende kijkende naar de specs

Ik ben zo'n .... die is overgestapt van cubase naar sonar. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Sonar werkt prettig, vriendelijk, overzichtelijk :halleluja Grote verschillen zijn er in principe niet, het is een persoonlijke keuze: wat vind je zelf prettiger.

Origineel geplaatst door ruudvee
Precies, ik werk ook met Sonar 5.
Nu ken ik Cubase niet, maar ik kan als beginner in de sequence wereld toch al lekker prutsen met Sonar.
Prima pakket, houden en gebruiken.:luv:

Maar als beginner kan je dan net zo goed de homestudio versie nemen.
99 Pleuries.
Die heb ik aangeschaft. Ik kende Sonar 1,2,3 4 5 en alle cakewalk versies al.
Maar voor mij zijn de features in Sonar homestudio meer dan voldoende.

die sonar kan toch time stretchen en pitshshifte tegelijk zodat die langzaam verloopt ?

of is dat weer een andere prog

:)

Origineel geplaatst door Exzit
Maar als beginner kan je dan net zo goed de homestudio versie nemen.
99 Pleuries.
Die heb ik aangeschaft. Ik kende Sonar 1,2,3 4 5 en alle cakewalk versies al.
Maar voor mij zijn de features in Sonar homestudio meer dan voldoende.

Gebruik ook Cakewalk Sonar 4 & ben er zeer tevreden over :)
Alles is heel goed te overzien & werk helemaal perfect met m,n Motu Ultralite
Alleen er is een ding daar kom ik nog niet helemaal uit
Hoe activeer ik nou in godsnaam in Sonar mijn parameter contollers voor m,n Virus KC zodat ik vanuit Sonar midi knob movement automations kan gaan tekenen
Ik weet wel waar ik moet zijn maar elke keer als ik ga tekenen hoor ik maar een specifiek geluid & dat klopt niet (Het kijkt wel of m,n Virus in de war raakt daardoor :confused:
Heeft iemand hier ook wel eens hiermee te maken gehad ?

Back