[electrotrack] Maxbeta - semtest

fantastisch!:)

ik vond in feite alle tracks die ik al van je gehoord heb goed, maar deze steekt er toch nog wel bovenuit:) goed gedaan! :okdan:

Zo hee!

Lekker directe geluiden. Het knalt gewoon over mijn laptop speakertjes!

Wat heb je gebruikt voor deze track?

-C-

Dankjewel voor de reacties!
@C: drums: MPC2000XL en MonoMachine, baslijn: Semtex, overige synthlijntjes: Monomachine (dus met een beetje oefenen moet jij het ook kunnen maken ;) )

Opgenomen in Cubase SX en wat kleine edits gedaan/ effectjes toegevoegd.

Laatst gewijzigd:
zekerz koele track! gave melodieen... klinkt lekker droog en open, deze bewaar ik wel even!

Bedankt!
@lukast: Ik heb ook een hele maand geoefend om iets met bas te produceren :D
@C: Ik zou niet durven ;)

Grappig trackkie, mix klinkt een beetje vlak, vind het wel origineel gevonden qua sounds en melodie en ritmes. :okdan:

Beetje zenuwachtige geluidsjes ;), maar wel knap gedaan zo, mooie open mix. Je zou misschien in het 2e deel na de break nog wat meer sounds kunnen toevoegen om nog iets meer het idee van opbouw te geven, maar voor de rest ok!

Origineel geplaatst door demian
Grappig trackkie, mix klinkt een beetje vlak, vind het wel origineel gevonden qua sounds en melodie en ritmes. :okdan:

Ben ik het helemaal mee eens. Lekkere loopjes en geluiden, echt mooi gemaakt maar de mix/productie mag wel wat avontuurlijker van mij. Bijvoorbeeld af en toe wat geluidjes oversturen ofzo; krijgt het een veel analogere feel van. Of af en toe in het algemeen wat extremer zijn; het klinkt nog een beetje braafjes :)

Back