Maak een stukje acid

Origineel geplaatst door M.Raven

Vooruit... hier nog een stukje uit een nummer van mij.

Een 101 die klinkt als een mondharp...:confused:

vet vet! :dj:

post zoiets maar eens als volledig nummer :)

Klinkt lekker DaShad0w! Space man! :D

smakelijk ja!

nog een stukje opgenomen vandaag... mfb en tr-707, helemaal droog zonder effecten

het was bedoeld als een lief bubbelend melodietje, maar de mfb had een slecht humeur dus vanaf het midden begon hij behoorlijk te brommen en te blaffen:D

hoor zelf

Origineel geplaatst door geschirrspüler
vandaag opzet voor een nieuwe track gemaakt... benieuwd of jullie er wat aan vinden:)

hierzo

Vindt ik niks aan. Sorry. Misschien als je de snare weghaald en later in het nummer nog wat hihats gooit het iets beter is.

Klinkt lekker DaShad0w! Space man! :D

Best wel dope, stuur maar naar op =XTRECIST= die zocht zoiets om uit te brengen.

Origineel geplaatst door sander
Vindt ik niks aan. Sorry. Misschien als je de snare weghaald en later in het nummer nog wat hihats gooit het iets beter is.
no prob, kan gebeuren dat een nummer niks is.

ga wel nog even wachten of de rest het met je eens is :)

Ik heb ff snel iets in ableton gemaakt met de Phoscyon, wel jammer dat de geluidskwaliteit achteruit gaat als ik het naar me disc render, maarja, ff nix an te doen.
D'r zit ff weinig variatie in alleen een drumloop en een acidloop, maar ik wilde gewoon ff snel iets posten in deze thread :D

Attachments

• acidstukkie(kort)mp3.mp3
    705,4 KB · Bekeken: 87
...

...

geschirr: vinnet opzich wel leuk maar idd missen de hihats op et eind. voorde rest vinnik ik hem wel leuk

absynth : wel vet stukje klinkt lekker iig tis idd vervelend dat geluids kwaliteit zo achteruit gaat al hoor je het aleen zelf zou fijn zijn als het gewoon blijft zoals het hoort te zijn ... fuck mp3 :) zijn er geen betere alternatieven?

klinkt leuk absynth! :)
klankkwaliteit idd wel wat minder, lijkt of hij nogal is gaan clippen bij dat renderen

edit: wat de track betreft, ik ga misschien nog zorgen voor andere drumsounds en opbouw, wie weet wordt het dan wel nog wat... ben nogal van setup veranderd pas, dus ik moet er mijn creatieve draai nog wat in vinden waarschrijnlijk

Laatst gewijzigd:
Back