Confusion - Metal stukje

Mooie duistere opbouw aan het begin. Heel cool om dit op een synthforum te mogen horen :) . Enige opomerking die ik heb is dat de bassdrum te hard staat ten opzichte van de orchestra geluiden waar het mee start. 'k Denk dat die orchestra geluiden in de stillere stukken een aantal DB harder kunnen om dat op te vangen. Verder: top!

Ben benieuwd: hoe heb je die grunt vocal en metal gitaar gedaan?

Mooi gedaan zeg, heb je die riffs allemaal zelf bedacht?

dikke intro lekker duister! en outro stuk is ook lekker progressief daar houd ik wel van, einde is enigsinds abrubt maar dat zie je in progresief wel vaker dus niet perse heel storend.

paar van de drums klinken mij wel nog net wat te clean en wat los van de mix en de gitaar in het midden ook een beetje voor mijn idee

Dit is niet echt mijn soort muziek, maar wel knap gemaakt (neem aan dat je alles met de computer hebt gedaan?). De gistaren (en ook de stem) lijken wel iets te hard te staan tegenover de drums. Maar… ik heb geen idee hoe dit soort muziek normaal is gemixt, dus misschien hoort het wel zo? De synth geluiden vind ik mooi gedaan en brengen een mooie donkere sfeer wat hier goed bij past. Ik denk (als leek) dat dit goed werk in Doom (game).

Back