Maak een stukje acid

Heb een D-station gekocht als 808 clone en ik moet zeggen dat ik aardig verrast was :luv:

Attachments

• D-Station-Test-1.mp3
    739,6 KB · Bekeken: 103
Live gesequenced (no pc).

Attachments

• Puro_K_en_vivo_vol1_bc.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 90
@kalusi: klinkt vet.. kan nog iets vetter (beter opbouw fzo) en dan is het heel vet.

D-station klinkt idd te proper

Ik denk dat er een noot niet goed zit..ben niet zeker.

denk dat er meer dan 1 noot niet goed zit :p
ben dit wel zeker :p

Klinkt inderdaad goed in de richting, alleen nét niet smerig genoeg lijkt 't :D

hehe :)

Tja de D-station blijft natuurlijk digitaal en qua emulatie zouden goeie samples misschien nog wel overtuigender zijn ..

tuurlijk klinkt een echte veel levendiger en vetter, maar toch denk ik dat het voor t geld een leuke toevoeging is op een acid setupje bij gebrek aan beter :)

ben m nu wat aant oversturen om m wat smeriger te krijgen, maar ook dan merk je bijv. wel dat sommige sounds wel erg dun gaan worden ..

anyways, genoeg over de D-station voordat ik straks schuldig ben aan een pagina offtopic :D

Laatst gewijzigd:
@kalusi: klinkt vet.. kan nog iets vetter (beter opbouw fzo) en dan is het heel vet.

Thx. Ik had er nog een stuk voor zitten maar heb dat weggeknipt omdat het anders te lang en misschien te saai werd, daarom komt hij er direct vol in zeg maar.
Verder is mijn lexicon mpx100 naar de klote (een collega van mij probeert hem te repareren) anders had ik er wat leuke delay's in gedaan. Nu zit er wat hall en chorus uit een behringer bij.
De "blaffende hond" :D die erin zit komt trouwens uit een MC-202.

Mijn kick komt ook uit een d-station.

en nog een nieuwe track op www.myspace.com/tunnelonestudio

'cold Case Scenario' wat eigenlijk de intro is van de Mr Jackups track.

input meer dan welkom.

@ kalusi : vinnet een cewl idee en patterns enzow, ook de blaffende hond (cewl dat da uit een 202 komt, kga da ook es moeten proberen!) ... maar kdenk om die meer tot zijn recht te laten komen er iets minder insteken. Maar goed das mijn eigen humble mening :-)

Doe zo voors alleszinds

@ kalusi : vinnet een cewl idee en patterns enzow, ook de blaffende hond (cewl dat da uit een 202 komt, kga da ook es moeten proberen!) ... maar kdenk om die meer tot zijn recht te laten komen er iets minder insteken. Maar goed das mijn eigen humble mening :-)
Doe zo voors alleszinds
Minder kwa drums of bass lijntjes?
Er zit al erg weinig in vind ik, 2 basslijntjes (1x202 en 1x303) en wat drums, wat zou je weglaten bijv.?

Back