Maak een stukje acid

Man is dat ding nou nog niet af??;) Whahhahaha zegt DenDer....

:engel:

als ik zie wat voor lelijke frankensid jij gemaakt hebt dan hoef ik me nergens over te schamen

ik ga voor de midibox of the week waar zelfs wilba en tk op zullen kwijlen :kroon:

Best cool Shadow!

Lijkt alsof je 303 & krijsgeluid op net vlak voor het knetterende gefilter net te ver detuned is qua toonhoogte. Vals is het niet, maar t valt net buiten de boot. Of t is bewust gedaan ..
Geluiden mogen nog wel wat meer dikke bodemgrom hebben .. bromt t nog beter!! 8 Bit geluidje is wel cool ja. :)

-

Had ik de deze nou al eens gepost hier? Is een stukje uit een liveset (Project Domination S.E. '07)
Record kwali was toen niet echt fatsoenlijk helaasch @ P3!

2e stuk is t vetscht: Project Cut

Best cool Shadow!

Lijkt alsof je 303 & krijsgeluid op net vlak voor het knetterende gefilter net te ver detuned is qua toonhoogte. Vals is het niet, maar t valt net buiten de boot. Of t is bewust gedaan ..
Geluiden mogen nog wel wat meer dikke bodemgrom hebben .. bromt t nog beter!! 8 Bit geluidje is wel cool ja. :)

-

Had ik de deze nou al eens gepost hier? Is een stukje uit een liveset (Project Domination S.E. '07)

thx!

nee dat is niet bewust gedaan, maar ik zal ze (proberen) wat beter af te stellen volgende keer.

Best cool Shadow!

-

lekkere herrie trouwens :)

Een acid track.

Een acid track.

He, ik heb pas een track gemaakt. Ik vind 'm zelf nog niet helemaal af moet ik zeggen, zou graag willen weten wat jullie er van vinden!
Kritiek is welkom!;)

Attachments

• Tano Marevic - Killed by a 303.mp3
    8,2 MB · Bekeken: 112
Ik heb m'n track gemaakt met behulp van alleen VST's! Helaas geen echte x0x'jes dus!;)
Maja, die komen er ooit ook wel. Jammer dat het zo duur is tegenwoordig..:'(

Ik heb een nieuwe track gemaakt.Het is een ambient acidtrack.Ik heb er een video van gemaakt met wat studiofotos en videos van vroeger.

link:
:kroon::mega:

Nightlive

Nightlive

Kheb 'n stukje acid snachts gemaakt voor dit draadje.

-UE40080860101303DRS78-

stem van RCA synthesizer demo

:):):)

Attachments

• nightlive.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 97
Laatst gewijzigd:

Dit is de nieuwe link de andere ga ik wegdoen.

Ben de laatste tijd bezig met wat acid-projectjes. Hierbij een schets die ik nog verder ga uitwerken :peukie:

Attachments

• Acid0.001.mp3
    7,4 MB · Bekeken: 120
Ben de laatste tijd bezig met wat acid-projectjes. Hierbij een schets die ik nog verder ga uitwerken :peukie:

Hmmm er gebeurd helemaal niks.......heel eerlijk vind ik hem saai.:o: Maar dan ben ik wel eerlijk.:engel:

Hmmm er gebeurd helemaal niks.......heel eerlijk vind ik hem saai.:o: Maar dan ben ik wel eerlijk.:engel:

Vandaar ook mijn opmerking dat het nog maar een schets is ;)

Wat acid betreft kom ik nog maar net kijken :dj:

Back