Maak een stukje acid

egt mooi stukie muziek bis bis
my stylie ..petje af hou van begin jaren 1990+ acid records
thx! Als de set af is dan post ik hem gelijk in dit topic :)

Ik ben op het moment eerst even een harder acid trackje aan het afmaken, toen ik mijn acid screamer binnenkreeg moest ik toch echt even daar een trackje mee maken.

mi-aou baby!
:o:

heb sinds eergister mn x0x dus gelijk maar ff wat acid gedropd

Attachments

• krolse katze asjit.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 90

en dan nog een keer naar je eigen track luisteren.
Als ik zo de laatste paar tracks luister kunnen die zo naar maak een kuttrack draad van 6tracks.
Ga je schamen zeg. En nee ik kan daar niet de humor van in zien.:doei:

ja sorry hoor als je het niet mooi vond : ik maak film muziek en ja zo goed ben ik ook niet .... ik geef mn nummer wat ik poste ook niet zo een hoog cijfer : maar ja ha als je zo een waardeoordeel geeft : i.p.v. een gerenomeerde utube clip te posten ( die niet van jouzelf is ha ha ) laat dan iets van jezelf horen? dan kan ik jou mischien ook uitlachen?

Goed luisteren

en dan nog een keer naar je eigen track luisteren.
Als ik zo de laatste paar tracks luister kunnen die zo naar maak een kuttrack draad van 6tracks.
Ga je schamen zeg. En nee ik kan daar niet de humor van in zien.:doei:

sorry hoor.. wist niet dat je kwaad werd :kroon:
kwist gewoon niet hoe ie werkte :W :W :W

..plus er staat niets over de kwaliteit van de acid in deze thread :duivels:

maar deze is al wat beter i guess

Attachments

• the regular - acid track.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 96
sorry hoor.. wist niet dat je kwaad werd :kroon:
kwist gewoon niet hoe ie werkte :W :W :W

..plus er staat niets over de kwaliteit van de acid in deze thread :duivels:

maar deze is al wat beter i guess

kwaad nee hoor :D en wat betreft de kwaliteit heb je gelijk, daar wordt niks over gezegd, dus ik dacht ik moet even er wat van zeggen gheghe, gelukkig vat je t goed op en post je meteen iets wat me wel erg bevalt :okdan:

ja sorry hoor als je het niet mooi vond : ik maak film muziek en ja zo goed ben ik ook niet .... ik geef mn nummer wat ik poste ook niet zo een hoog cijfer : maar ja ha als je zo een waardeoordeel geeft : i.p.v. een gerenomeerde utube clip te posten ( die niet van jouzelf is ha ha ) laat dan iets van jezelf horen? dan kan ik jou mischien ook uitlachen?

zoals de een het goed op neemt, voelt de ander zich aangevallen. ik lach je niet uit, ik geef m'n mening over wat ik hoor. ik maak zelf geen acid dus ga ik in deze draad niks van mezelf posten ( vandaar het nummer van hardfloor, wat naar mijn inziens een goed voorbeeld van goede acid is ). ik heb op t forum al wel t een en ander gepost aan eigen nummers, dus als je gewoon even zoekt kom je t wel tegen. succes!

ha ja sorry ik irriteer me altijd aan teveel umm...popstars gehaltes waar iedereen die een poging doet om een leuk liedje te zingen finaal door een jurie met de grond gelijk gemaakt word

ja ik hoor zoveel slechte muziek overal : maar ja dan kan de persoon nogwel aardig zijn vind ik altijd....

maar ja whatever even goede vrienden maar ps ps ps door je te scherpe kritiek heeft Rvooh zn stukje muziek weg gehaald volgens mij en ja die wilde ik toch best graag horen : ik luister ook graag naan beginners en amateurs

Back