Maak een stukje acid

de juiste gear heb ik dan toch al:D

ben trouwens ook aan het proberen om mijn dr-202 wat zuur te doen produceren:)

nuja, wanneer ik iets klaar heb wat het luisteren waard is zullen jullie het nog wel horen:) maar eerst nog wat verderwerken aan mijn idee voor een nieuwe electrotrack:)

Een filmpje van mijn 303.Niet op letten op het laatste komt mijn ma even kijken naar de graf op de muur.;)

Origineel geplaatst door spy vs spy
Een filmpje van mijn 303.Niet op letten op het laatste komt mijn ma even kijken naar de graf op de muur.;)

Die had ik wel eens gezien ja, gaaf.

Origineel geplaatst door pocketzip

@rvooh: die herkende ik al vanuit je liveset:) (of een stuk ervan toch)

zou best wel kunnen..

maar aangezien een liveset een momentopname is van onafgewerkte tracks (in mijn geval toch) tref ik geen schuld ;)
net als alles wat ik online gooi..
ging hem trouwens meer over het externe filter effect
trouwens gisteravond nog coole dingen gedaan met externe filter trigs op een tb:
http://users.pandora.be/darffader/rvooh/dringend gon slapen.mp3
vergeef me de dwaze tracktitels altijd :erm:

@spy: coole video:) en dat einde...:D

@rvooh: mooie sfeer in de intro:) en voor de rest ook coole track:okdan:

@chielos: leuke track:) zou alleen nog wat meer met je drums doen om de variatie erin te houden :)

@rvooh: mooie sfeer in de intro:) en voor de rest ook coole track:okdan:

thanx..

wat ik altijd van baal, is dat de dingen die in 30 minuten gemaakt zijn beter klinken dan die tracks waar je maanden aan bezig bent.
buiten een wat rare overgang van tb pattern ergens in de helft, en als hij erin komt in het begin, vinnek hem ook best te pruimen

een tip voor mensen die ook zo'n track willen maken: blijf tussen de 25 en 30 uur wakker, en begin muziek te maken 30 minuten voor het slapengaan met of zonder pretsigaret :)

@chielos: leuke track:) zou alleen nog wat meer met je drums doen om de variatie erin te houden :)

ben er nog mee bezig :engel:

laat maar horen als hij af is dan:okdan:

ben zelf trouwens net begonnen aan een min of meer "acid" track:)
maar verwacht er maar niet te veel van;)

Origineel geplaatst door Roel
oei! die kick ligt net buiten de maat reso

kick lag niet uit de maat.. ik was iets te fanatiek met ducking..

Back