Maak een stukje acid

Origineel geplaatst door resonance
klinkt in ieder geval goed vaag maar geen acid in mijn oren :)

toch wel acid in mijn oren

leuke sound..maareuh maak er es een track mee, en laat die distortion/OD opt einde weg.

Wil wel mee doen, maar is veelste moeilijk om een goed acid nummer te maken.
Ik ben echt niet tevreden met de lijntjes die uit mijn 303 komen. Dus helaas.
Misschien binnenkort nog eens proberen.

Origineel geplaatst door Roel
stukje van vanavond
acid???

Geinig!

Waar komt die clap in het begin uit?? Klinkt als een clap met fingersnap.. das toch niet de Jomox?

Mijn eerste opname met 303, ff geknipt want anders werd het wel erg lang en saai (en dat is het nog steeds, dus zet een koptelefoon met veel bass op!)

Acid Jam

Laatst gewijzigd:
dsil: gebeurt idd niet veel in, maar toch tof stukje acid :) is eig wel lekker minimaal zo, en toch lijkt dat lijntje achter de 303 veel toe te voegen... al stel ik me soms vragen bij het overeenkomen van toonaarden, maar das misschien mn gevoel

sander: idd beter zonder 303 :D maar is verders leuke track wel :)

hee sander leuk trackie!

die 303 erin op de achtergrond vind ik goed hoor, zou geen meerwaarde zijn indien het weg was, integendeel

aha! eindelijk zelf ook weer een keer aan de slag geweest:D

sinds de mpc1000 de deur uit was heb ik het een tijd zonder sequencer gedaan, tot ik gisteren mijn ouwe pc met renoise, soundcard, midikeyboard/interface en de rest van de apparatuur aan mekaar besloot te hangen.
leuk pattern gemaakt, vandaag uitgewerkt.

is een trage en in het begin ietwat duistere track, vanaf ergens rond het midden probeert de mfb synth een tb te zijn. "pads" komen bij gebrek aan beter uit de dr-202.

sleepantenne

Back