Maak een stukje acid

lekker wazig weer CptCRxCK 8)
helaas is de mix dat ook wel weer heel erg :D maar dat nemen we er wel bij :D

...

...

hihi :) thnx voor de replies.... mja.... kvind het ook erg vervelend dat de opnames zo kut zijn :P wat doe ik nou fout? ik niet begrijp.... haha mischien dat equalizer op mengpaneel zou schelen en wellig een andere versterker (ivm cheapassinput op pc) of mischien direct uit de mixer..

,,,

,,,

die die drumnbass hover achtige geluidje is btw de mfb geschirr klinkt wel lekker toch?

Re: ,,,

Re: ,,,

Origineel geplaatst door CptCRxCK
die die drumnbass hover achtige geluidje is btw de mfb geschirr klinkt wel lekker toch?
ik ben al even overtuigd, die mfb blijft lekker hier wonen 8)

lekker overstuurd ja sly :D

CptCRxCK: dat laag van jouw tracks door mn bassige philips headphones heb ik gemist op vakantie :D ook leuk dat hoge geplingel erover :)
klinkt wel erg bijzonder, zo'n hoop lage dreun met dat lieflijke melodietje erover :D

wat gebruik je eigenlijk trouwens?

leuk:D

kreeg net even een drang om muziek te maken, dus snel mijn vers aangekomen tr-707, de mfb synth 1 en dr-202 aangezet en opgenomen op cassette:)
dus zo had ik op ongeveer een halfuur iets wat me toch wel een leuk stukje muziek lijkt 8)

hopelijk ben ik tegen morgen niet veranderd van mening;)

spoelen die vaat

in mijn enthousiasme de synth wel iets te hard in de mix gezet lijkt me, maar dat mag de pret niet drukken:D

@ geschirspuller

KVindt het ook best ook goed klinken...misschien die mfb wat ovesturen ......antares tube doet wonderen ..alsook tla fatman
goe bezig

Origineel geplaatst door Sly Dog
Deze vond ik zojuist nog in een van de donkere krochten van mijn harde schijf:

http://pu.solidbasics.com/backupslydog/Sly_Dog_-_303606VirusB.mp3

Ik geloof dat ik er een TB-303, TR-606 en Access Virus B voor heb gebruikt. De 606 gaat in de externe input van de 303 en de output van de 303 weer in de externe input van de Virus, welke weer zorgt voor de distortion en reverb.

3notesafari:D

bedankt alledrie! :biertje:

rvooh: groot gelijk! kan me niet meer voorstellen dat ik hem ooit heb willen vervangen door een acidlab

lekker sander! die eerste hoor je zo van een ouwe acid plaat komen :halleluja
tweede is eigenlijk al even lekker, wat andere sfeer met die synth erboven:)

Origineel geplaatst door geschirrspüler
l
wat gebruik je eigenlijk trouwens?

voor drums 606 kpr77 en sds200 de hele laag basskickachtige geluiden int begin zijn evolver. die word later de 303 achtige dingetje dan doet de sds200 verder een monacor em2000 echotje eneeuh mfbsynth voorde belletjes :) happyhappyjoyjoy ben erg tevreden over me setup op het moment is alweer ff geleden dat ik dat ben geweest...

owja kms30 synct het.
1kanaal van mijn sds200 is kadoek een van mijn kprs is kadoek en mijn sherman fb1 is kadoek :( moet nog wat aan gedaan worden....

leuke setup, die kpr77 en zeker die simmons kom je niet vaak meer tegen in setups:)

en die mfb synth maakt het ook weer vet natuurlijk:D

Back