Maak een stukje acid

..

..

kpr 77 en sds200 zijn allebij echt heel vet vindik heel typise geluidjes... cymbal en klap van cpr is vet snare ook erg ok. de sds200 vinnik vooral vet voor die hele lompe bassen

even aan het spelen geweest met een sample van mijn alpha op chord memory en de audiorealism bassline demo:D

(snelle opname, beetje geclipt)

Attachments

• abl1.mp3
    952,4 KB · Bekeken: 99
Stukje uit mijn jamsessie van dit weekend.... lekker cliché ! :D

Attachments

• stuiterbal.mp3
    938 KB · Bekeken: 96
leuk stukje raven lekker hardcore acid :) mag van mij nog wel een breakje ofzo door maar tis zeker vetjes.

nog een keer een experimentje:)

2 maten 7/4 geloopt op 4 maten 7/8... eens je in het ritme zit valt het nog wel mee:D zeker als de snare begint te ratelen

klik

Ik snap hem! Dat typerende geluid van daschadow basstest 3 is zo'n typerende (acid) golfvorm;
Dat van hem heeft echt de acid sound dat van mij heeft daar niks mee te maken bedenk ik me nu :)

@geschirrspüler
das wel heel lowtempo :) klinkt wel oke hoor maar hou er zelf wel van als het meer bubbelt.

ondertussen ben ik al lezend mn distortionpedaaltje (boss ds1) aan het modificeren (lees: een berg onderdelen aan het vervangen). van het weekend maar eens een willekeurig blokgolfje doorheen gooien als acid testje dan zet ik dat wel weer hier neer. wordt weer eens tijd.

(oja het chorusje dat ik nog wilde hebben heb ik maar gewoon gekocht voor degene die in mn verkoopdraadje hadden gekeken)

jep, de abl demo door de native renoise reverb:)

@roel: ik hou ook wel van bubbels hoor :D maar had een keer zin in een wat meer slepend trackje:)

edit: de titel is trouwens wmcp omdat de noten gebaseerd zijn op een random gegenereerde sequence van het wizard master control program van bludgeonsoft... lekker bizarre software hebben die :)
zeker ook eens die .0303 proberen, een 303 uit je moederbord!:D

Laatst gewijzigd:
Mocht iemand echt een serieuze rauwe Bunkerachtige Acid track hebben gemaakt, hou ik me aanbevolen (tbv KP Rec.)

Back