Maak een stukje acid

..

..

mja das gastoptreden van marlies:P btw die stofzuiger loopt dus niet sync he

...

...

ok dan :) thnx mja beetje jammer dat die nieuwe zo donker is kwam er pas halfverwege achter dat er een lampie op mn cam zit :P

stukje van een mislukte track.. hoop t nog eens opnieuw uit te werken.. de 30 seconden die opzich nog aardig klonken heb ik eruit geknipt, zou beter klinken met een hi-hatje erdoor maar vond die 30 seconden niet echt de moeite waard..

kick + 2 acid lijntjes..

Attachments

• zuurtje-1bc.mp3
    751,3 KB · Bekeken: 87
@ rvooh: wat wazig dit! acid in shuffle... dat 303 stukkie vind ik wel lekker! korte breaks van een maat of een halve maat zouden het naar mijn gevoel beter maken, maar ik ben ook wel iemand die van die korte breaks a la fatboy slim houd.

ik vind em lekker ruig! een stemsample erover (t mooiste zou zijn een moehahaha van bowser gezien de titel)

bliepbliep

geweldig rvooh! :D

CptCRxCK (ooit wil ik dit uit mn hoofd leren typen): weer leuk trackje, typisch CptCRxCK stijll:D

..

..

haha dat probleem hebk nou ook met jou sf naam :p kga binnen kort alles weer eens opnieuw aan sluiten enzo om weers een ander typetje geluidjes te produceren

Re: ..

Re: ..

Origineel geplaatst door CptCRxCK
haha dat probleem hebk nou ook met jou sf naam :p
wacht tot je in duitsland een vaatwasser probeert te kopen ;)

hehe thx

hmm ja die bowser stemsample.. zou niet mistaan.. was een vluggertje hoor dit...
ooit eens :)

oja

en sorry dat ik niet reageer op de andere acid tracks... TIJDgebrek :erm:
ben wel benieuwd

stukje spacey acid :peukie:

Attachments

• spacey-acid.mp3
    938,9 KB · Bekeken: 95
Origineel geplaatst door resonance
stukje spacey acid :peukie:

8) Cool!
Ik ben wel toe aan een spacy muziekje...8>