Maak een stukje acid

mja khad net n dergelijk stukje gemaakt met n acid lijntje ipv de 1note sequence uit de 202 maar me broertje heeft zijn sporerecordertje meegenomen :(

@ knured : heb eigelijk maar eentjen beluisterd , een vande laatste zeker niet slecht maar de beat klinkt ni echt voor mij en een beetjen een raar einde wel (hebdaookzennesoms) vette klap :-)

@CptCRxCK: lekker chaotisch, cewlen drive, basslijntje zou voor mij wat grovver mogen , heheh, maar wel cewl nummerken. (kzal voorlopig geen commentaar geven opt mixen want zit hier met PC boxskes waar +- alles op klinkt)

jups slechte mix kweet t ben ik niet zo goed in heb geen eq op mijn mixert en tis op tape opgenomen heb geld nodig voor ff wat nieuwe gear oa mixer en recorder enz

jups slechte mix kweet t ben ik niet zo goed in heb geen eq op mijn mixert en tis op tape opgenomen heb geld nodig voor ff wat nieuwe gear oa mixer en recorder enz

dat verklaard natuurlijk

mijn ervaring is dat mijn mixen maar "goed" (kuch) werden zodra ik deftiger materiaal had (mackie mixer in mijn geval)

in elk geval coole soundjes :dj:

thnx :) sja kheb zoon roland rack mixer zit dus geen eq op dat suckt wel.... hij is wel lekker compact.. ik hoop snel een mooi mixert te hebben en een dat ofzo of gewoon een laptop met goede geluidskaart zo van cassette bandje naar pc is ook niet alles

klinkt lekker man ! toffe bak die mks30 cutoff is cker met lfo gedaan??? hij schiet iederekeer zo snel uit oscilatie (t filter) voor de rest niets op aan t merken :)

ola, ik moet hier vanavond eens komen luisteren naar de nieuwe stukjes :)

Ik zal nog moeten wachten met bijdrages, want mn TB303 is binnen voor herstelling. aaargh. misschien es iets proberen met de Electribe ofzo :)

klinkt lekker man ! toffe bak die mks30 cutoff is cker met lfo gedaan??? hij schiet iederekeer zo snel uit oscilatie (t filter) voor de rest niets op aan t merken :)

kan zijn was maar een demotje

rammen op de arpegiator en wildeweg knoppe draaien en kijken hoe de sound veranderd ;)

iemand, mks-30 ruilen tegen 303? :duivels:

Back