Maak een stukje acid

Had m al eens eerder geupload en gewist omdat de 128 bit versie net iets te slecht klonk, en elders uploaden gaat er toch niemand luisteren 8o)

Kwam er achter dat we inmiddels 4 mb kunnen attachen ipv 1 mb :okdan:

Dus hier nog een keer (ondertussen ook iets verder)

Tis is iig niet de acid die ik hiervoor altijd maakte wat t wel is weet ik eigenlijk niet

Attachments

• Resonance-Snippet-6-03-08a.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 93
klinkt very UK acidrave style

niet mijn ding, maar niet slecht
wel beetje veel dezelfde loops

Misschien omdat de mp3 VBR is, dan werkt spoelen niet goed en kom je niet veel verder dan de eerste 5 minuten.

ff een nieuwe render, wave geconvert met winlame ipv soundforge..

had t al amper ge-eq en t was wel erg dof geworden vergeleken de winlame versie, wil een mod mn laatste post ff wissen? Thanks :)

t lukt me niet meer om iets te attachen is er een limiet ofzo?

http://www.zshare.net/audio/86655424cfd1bf/

t lukt me niet meer om iets te attachen is er een limiet ofzo?

De limiet voor mp3-attachment is 1 MB.

De limiet voor mp3-attachment is 1 MB.

Maar er staat (of stond) 4 mb .. ik heb de laatste dagen ook bestanden kunnen attachen die groter waren als 1 mb, t lukte alleen ineens niet meer vanacht ..
is dat terug gezet? want er stond of staat nog steeds 4mb bij :)

Met een limiet bedoelde ik qua storage per persoon, aangezien ik al heel wat snippets en andere mp3's op t forum heb staan (die ik jammer genoeg niet kan wissen)
anyways wil je misschien ook ff die post bovenaan wissen? thanks :)

27 mb euhm ambient ofzo met 303.. eindelijk eens online gezet, dacht zet ik het hier want een topic aanmaken had ik geen zin in:

eternal external internal cleansing

hmm bericht editen lukte niet meer.. nummer zou ik ook nog moeten editen,
dus toch even vermelden dat het pas na 4:44 ofzo de moeite is om te luisteren.. welja dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder moeite verstaat :L

en niet op laptopspeakers *D

en liefst luid met het licht uit :dubbel:

opgelet: bevat geen beats :smeris: enkel 303 en vergeten synth(s)
weet niet echt meer hoe deze opname tot stand gekomen is.

track

track

Leuke dingen alweer gehoort in dit topic.Jammergenoeg heb ik niet veel tyd meer om reacties enzo te plaatsen.Ook nog een ambientacidtrack gemaakt ala plastikmanstyle..op www.myspace.com/trashthesystem eerste track in player.

greetz synthhomeys ;)

Leuk nummer g303.Ben jij het niet die samen met menaz een release hebt op een sublabel van gasmask?

donkerbruin is zeker vet!

Heb m nu al 10 keer gehoord ofzo :D

hoe doe je dat rond de 48 secs tm 55? is dat filter getweak met de hand? en welke bakkie is dit? klinkt iig erg lekker :okdan:

@ Rvooh

lekker spacey, alleen jammer dat er geen beats inzitten.. volgens mij zou t niet mistaan gewoon een subtiele lekker whoomp kick ofzo
dacht in t begin ze te horen maar dat was alles een bass geluidje vond t ritme iig lekker als t een kick zou zijn :)

Laatst gewijzigd:
Heb m nu al 10 keer gehoord ofzo :D

hoe doe je dat rond de 48 secs tm 55? is dat filter getweak met de hand? en welke bakkie is dit? klinkt iig erg lekker :okdan:

is gwoon een x0xb0x met delay en reverb op mezt de hand getweakt ;-)

en subcom 002 is een various artist 12" release met 2 trax van mr Gasmask, 1 van mij en 1 van mij met menaz, te koop op het net bij aum rec (nl) en toolbox records (fr) :dj: :-)

greetz en thx voor de comments,

G

oew sinds ik ook sinds 2 weken een x0x heb doe ik ook een poging,
nog lang niet klaar en weet ook niet of t echt onder acid valt maar alvast een voorproefje.... benieuwd naar jullie reacties...

x0x met wat (een vrachtcontainer vol) logic effecten + logic beatje dus... ps: speakers niet te hard zetten, tis vrij stevig :P

Attachments

• acid test.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 90
Back