Maak een stukje acid

hier nog een nieuwe track, nog niet helemaal klaar, maar voor 80% schat ik..

130 bpm / donker

x0xb0x - jomox Xbase 09 -TS303 - mixer - ableton live, vsts

http://www.dod-productions.com/Music/G303/donkerbruin_test_1.mp3

greetz,

G

hehe, en te zeggen dat hij stiekem meer iets zoals ik had gedaan, maar int proper :) hehe.

T blijft toch g303 vind ik hoor, maar niet op een hartaanval tempo. Vind hem wel vet, zo ietske trager doe wel goed :)

ik ga voor vuil tegenwoordig:

2de track op www.myspace.com/tunnelonestudio

ni echt een afgewerkt stuk, zoals de meeste :) maar eerder een trip op de 808. en probere om er wa coherent 3 acid stemmen in te brengen.

"Bittere broeders der lage landen verenig u !!!"

Toffe tracks weer hoor!

Hoor ik de mfb in tunnel one?

Trouwens, ik weet dat mijn muziek best bout klinkt vergeleken jullie muziek..
Mogen jullie best zeggen hoor (samen met opbouwende kritiek natuurlijk)!

Maar toch leuk dat er toch nog mensen zijn die op mn snippets durven te clicken :D

Ga vanavond eens wat prutsen met wat nieuwe ideetjes die ik heb opgedaan uit G303's track (als t niet erg is), dat vindt ik persoonlijk toch de vetste acid

de jouwe is lekker smerig :-) k ga ook eens iets in die zin proberen, effe de distortion goed abusen, en ja voor mij is het wel degelijk acid, maar dan meer "new skool' 8)

greetz,

G

Heb m nu al 10 keer gehoord ofzo :D

hoe doe je dat rond de 48 secs tm 55? is dat filter getweak met de hand? en welke bakkie is dit? klinkt iig erg lekker :okdan:

@ Rvooh

lekker spacey, alleen jammer dat er geen beats inzitten.. volgens mij zou t niet mistaan gewoon een subtiele lekker whoomp kick ofzo
dacht in t begin ze te horen maar dat was alles een bass geluidje vond t ritme iig lekker als t een kick zou zijn :)

:P troost je resonance, op mijn snippit word ook niet gereageerd :P

tunnel one = dirty as hell ! kan ik zeker smaken :-)

hehe, en te zeggen dat hij stiekem meer iets zoals ik had gedaan, maar int proper :) hehe.

T blijft toch g303 vind ik hoor, maar niet op een hartaanval tempo. Vind hem wel vet, zo ietske trager doe wel goed :)

ik ga voor vuil tegenwoordig:

2de track op www.myspace.com/tunnelonestudio

ni echt een afgewerkt stuk, zoals de meeste :) maar eerder een trip op de 808. en probere om er wa coherent 3 acid stemmen in te brengen.

"Bittere broeders der lage landen verenig u !!!"

coole track maar ik vind de drums iets te proper klinken, misschien effe de distortion induwen :-)

de sfeer is echt cool, lekker donker..

greetz,

G

Had m al eens eerder geupload en gewist omdat de 128 bit versie net iets te slecht klonk, en elders uploaden gaat er toch niemand luisteren 8o)

Kwam er achter dat we inmiddels 4 mb kunnen attachen ipv 1 mb :okdan:

Dus hier nog een keer (ondertussen ook iets verder)

Tis is iig niet de acid die ik hiervoor altijd maakte wat t wel is weet ik eigenlijk niet

:P troost je resonance, op mijn snippit word ook niet gereageerd :P

Hehe had eigenlijk moeten zeggen snippets en tracks, had die van jou ook gehoord ..
begin deed me erg denken aan ''Weekend'' beetje club/dance en vervolgens lekkere acid die erin komt zetten..
klinkt erg vetjes :)

Trouwens dat hobnox kom ik maar niet in.. als ik wil inloggen gebeurd er niks en worden alle velden weer blanco :confused:

Hobnox trackie is ook erg leuk trouwens, waar wordt dit gerenderd? is 128kbps de max als render?

G303 bedankt voor de tip!

Hobnox trackie is ook erg leuk trouwens, waar wordt dit gerenderd? is 128kbps de max als render?
ik heb gewoon de phones output van mijn geluidskaart weer opgenomen met een andere geluidskaart (je hebt er nooit genoeg :dubbel:)
werkt perfect zo :) maar met dezelfde geluidskaart weer opnemen moet ook lukken denk ik, alleen moet ik dan in mijn geval wat teveel kabels veranderen en dergelijk

midi control zou idd wel vet zijn :halleluja of touchscreen ja:D

is gwoon een x0xb0x met delay en reverb op mezt de hand getweakt ;-)

Zit m nu nog eens te luisteren, en wil echt niet slijmerig overkomen maar ik vindt dit toch echt een van de beste acid trackies die ik ooit gehoord heb!
En dat zonder TB :)

Heb je ook nog een track met die TS-303 van je? Ik ben erg benieuwd hoe die klinkt en wat je daarmee maakt :)

@ Rvooh

lekker spacey, alleen jammer dat er geen beats inzitten.. volgens mij zou t niet mistaan gewoon een subtiele lekker whoomp kick ofzo
dacht in t begin ze te horen maar dat was alles een bass geluidje vond t ritme iig lekker als t een kick zou zijn :)

die 606 kick in het begin moet er nog uit op 1 of andere manier

ah er zal ooit wel iets mee gebeuren zoals andere dingen die "geklasseerd" zijn.. valt onder de categorie: "héé heb ik dat opgenomen?"

en maybe als ik de rauwe audio file ooit gesynced krijg eens een beat op zetten :eureka:

Zit m nu nog eens te luisteren, en wil echt niet slijmerig overkomen maar ik vindt dit toch echt een van de beste acid trackies die ik ooit gehoord heb!
En dat zonder TB :)

Heb je ook nog een track met die TS-303 van je? Ik ben erg benieuwd hoe die klinkt en wat je daarmee maakt :)

TS-303 is een distortion-unit, dit is de oude versie die ik gebruik, maar ik kijk al uit naar de nieuwe die stilaan in productie zal gaan, klinkt naar't schijnt nog veel beter, speciaal ontworpen voor tb, maar op de x0xb0x klinkt hij ook wel goed vind ik :-)
dit is de site:
http://www.analoguerenaissance.com/TS303/

greetz,

G

de nieuwe is al in productie hoor, had er al 1tje en 1 maand geleden nog 1 bij gekocht voor een maat

wel nog steeds de wachtlijst aan het aflopen denk ik

is veel geavanceerder dan zijn voorganger, controls zijn veel muzikaler te gebruiken.. amplitude reconstruction icm accents laat je toe echt de meest verscheurende 303 lijnen ooit te maken (vind ik toch)

ook leuk zijn beide in serie!

ik heb gewoon de phones output van mijn geluidskaart weer opgenomen met een andere geluidskaart (je hebt er nooit genoeg :dubbel:)
werkt perfect zo :) maar met dezelfde geluidskaart weer opnemen moet ook lukken denk ik, alleen moet ik dan in mijn geval wat teveel kabels veranderen en dergelijk

midi control zou idd wel vet zijn :halleluja of touchscreen ja:D

liefst ineens multi-touchscreen dan wel 8)

Het nadeel van snippits is dat je ze eens beluisterd en dan worden ze verwijdert,een track daarintegen wordt(door mezelf toch) altyd opgeslaan op schijf om dan later te beluisteren op mp3speler.Maar er zitten soms goede dingen tussen die snippits maar je kan daar moeilijk een oordeel over vellen omdat het meestal heel korte stukjes zijn.

snippets, dat wil zeggen dat je teveel bezig bent met tracks proberen te bouwen en te weinig met muziek maken

TS-303 is een distortion-unit, dit is de oude versie die ik gebruik, maar ik kijk al uit naar de nieuwe die stilaan in productie zal gaan, klinkt naar't schijnt nog veel beter, speciaal ontworpen voor tb, maar op de x0xb0x klinkt hij ook wel goed vind ik :-)
dit is de site:
http://www.analoguerenaissance.com/TS303/

greetz,

G

Oh de acidscreamer! haha wat dom van me dacht ff dat t een TB clone was, was zelf alweer vergeten dat t een andere naam voor de acidscreamer was..
heb er zelf ook 1 (mk2) Die rooie lampjes erin zijn iig lekker spacey als je ermee bezig bent :luv:

Las trouwens net in de acidscreamer thread dat er wat vertragingen waren etc. met de 2e batch ivm met legaal krijgen van de manier waarop ze gemaakt gaan worden ..
Mijne (uit de eerste serie) is nog hand gemaakt.. dus had gelukkig niet de pech dat ik langer hoefde te wachten..

Laatst gewijzigd:
Back